Ford Tourneo Connect nyní s menší spotřebou paliva a nižšími emisemi CO2

Zájemci o vozy Ford Tourneo Connect nyní mohou zvolit zdokonalenou motorizaci Ford Duratorq TDCi 1,8 l, která splňuje emisní normu Euro V (LDT2) a přináší snížení spotřeby paliva i emisí CO2.

Vylepšený motor bude tradičně k dispozici ve třech stupních výkonu: 55 kW, 66 kW a 81 kW.

Ford Tourneo Connect nyní s menší spotřebou paliva a nižšími emisemi CO2

Emisní norma Euro V stanovuje přísnější limity pro obsah znečisťujících látek, jako jsou pevné částice nebo oxidy dusíku ve výfukových plynech motorových vozidel prodávaných na území EU. Platit začne v lednu 2011.

Nové motory Ford Duratorq TDCi 1,8 l Euro V jsou nyní dodávány s filtrem pevných částic (DPF), který zachytí 95 procent všech sazí z motoru. Po naplnění filtru automaticky dochází k tzv. „regeneračnímu cyklu“, během něhož se filtr za použití nové vaporizační (odpařovací) technologie zahřeje na 600 stupňů Celsia a všechny saze se tak rozloží na oxid uhličitý a vodu. Výsledkem je zvýšení účinnosti systému a pokles celkových emisí v porovnání s běžně používanými částicovými filtry.

Všechny agregáty emisní úrovně Euro V pro Tourneo Connect jsou také sériově osazeny turbodmychadlem s proměnnou geometrií (VNT). Technologie VNT přispívá k nárůstu točivého momentu v celém rozsahu otáček. V zájmu zvýšení hospodárnosti disponují všechny tři verze agregátu stálým převodem 3,8:1 (dříve 4,06:1).

Zákazníci se tak mohou těšit na přednosti v podobě nižších emisí CO2, menší spotřeby paliva a pohotovější odezvy agregátu v širokém rozsahu otáček.

Ford Tourneo Connect tak s nejsilnějším motorem akceleruje z 0 na 100 km/h za 14,4 sekund a přitom vypustí jen 159 g CO2 na ujetý kilometr. Jeho průměrná spotřeba dosahuje 6 l/ 100 km.

N1 Double Cab in Van (DCiV)

Od 4. října 2010 bude na všech evropských trzích včetně českého k dostání model Transit Connect Double Cab in Van (DCiV), který se dnes prodává pouze ve Velké Británii a Turecku. DCiV nabízí druhou řadu sedadel, ale na rozdíl od verze Kombi je zadní část karoserie koncipována jako nákladový prostor.

Zákazníci tak získávají přepravní kapacitu a všestrannost dodávkového automobilu v kombinaci s možností komfortní přepravy až pěti dospělých cestujících.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...