Nový Ranger naplno těží z jedinečného know-how, kterým disponuje Ford ve třídě pick-upů. Stačí si jen připomenout, že velký pick-up Ford F-series se vloni stal jedním z nejprodávanějších automobilů na světě! Nejvíce patrnou změnou Rangeru je výrazně
přepracovaná čelní partie s větší mřížkou chladiče a novým nárazníkem a světlomety. Ty mají oproti minulé generaci o plných 150 % větší svítivost. Jízdní vlastnosti i aktivní bezpečnost dále zvyšují změny na podvozku a například i protiblokovací systém ABS s většími kotoučovými brzdami vpředu. Modifikované jsou tlumiče, řízení i řazení – vše s citem zvýšit komfort jízdy a obsluhy vozu.
V interiéru čekají na posádku nová sedadla s lepší boční oporou, za jízdy pak jistě oceníte radikálně snížený aerodynamický hluk díky nové technologii montáže oken s menšími spárami.
Pro evropské zákazníky je poněkud exotickou novinkou instalace druhého páru dveří u verze Ranger Super Cab s prodlouženou kabinou, které se otevírají proti směru jízdy. Čtyřmístná kabina přitom nemá prostřední sloupek, takže nastupování či nakládání zavazadel je velmi komfortní. Masivní výztuhy prahů a předních i zadních sloupků přitom zaručují vysokou tuhost kabiny i splnění všech bezpečnostních kritérií. Stále rostoucí poptávce po luxusnějším provedení vychází Ford vstříc verzí Ranger XLT s pětimístnou dlouhou kabinou. Tento model určený pro vybrané evropské trhy (v ČR nebude nabízen) má l5palcová litá kola, chromované boční stupačky a řadu dalších prvků, dvouodstínovou metalízu a výbavu, která vyhoví i hodně náročným zákazníkům.
Základem nabídky Fordu Ranger nicméně i nadále zůstává oblíbená dvoudveřová dvoumístná verze, vybavená pohonem zadních kol. Uveze až 1140 kg nákladu a její ložná plocha je dlouhá 2,28 m. O pohon se stará nový turbodiesel Duratorq WLT 12V s objemem 2,5 I a výkonem 62 kW, který přesvědčí silným zátahem v nízkých a středních otáčkách, provozní nenáročností a příznivou hospodárností.
Verze s prodlouženou (Super Cab) a dlouhou (Double Cab) kabinou, které se budou dovážet do ČR, mají přiřaditelný pohon předních kol, dokáží uvézt 1140, resp. 1040 kg nákladu a táhnout bržděný přívěs až do hmotnosti 2800 kg. O jejich pohon se stará silnější verze čtyřválcového turbodieselu 2,5 l s výkonem 80 kW, o potenciálu motoru svědčí i hodnota největšího točivého momentu 266 N.m. Obě verze motorů přitom mají elektronicky řízené vstřikování paliva, okruh zpětného spalování části výfukových plynů a oxidační katalyzátor a splňují emisní normu Euro3.
Na stále rostoucím úspěchu Fordu Ranger se podílí i široké spektrum standardní výbavy i prvků na přání. Modelový rok 2003 i zde přináší některá příjemná překvapení, o kterých se více dozvíte u všech dealerů Ford.
Svět Fordu podzim 2002
Aktuální informace najdete na
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů