Tato oboustranně výhodná strategie vychází ze tří základních prvků, kterými jsou neustálé zlepšování poskytovaného servisu, zvyšování úrovně služeb jednotlivých dealerů – a také zcela nový pohled na výrobu uživatelských příruček pro zákazníky.
Velmi důležitým prvkem, jak zákazníky pro celý život (Customers for life) skutečně získat, je neustálé zjednodušování běžných servisních prací. Jednoduše řečeno to znamená jednodušší servis za nižší ceny. Všechny současně vyráběné osobní vozy Ford mají předepsaný interval pro základní servis 15 000 ujetých kilometrů nebo rok provozu. To ovšem neplatí pro všechny modifikace Fordu Transit vyrobené po srpnu 1998, jež stačí „servisovat“ jednou za 20 000 km. Takto prodloužený servisní interval mohl Ford vyhlásit díky prodloužení intervalu výměny olejů, ale také díky zavedení dokonalejších technologií výroby důležitých komponentů, které znamenají delší životnost dílů. Pro mnoho zákazníků, kteří oněch patnáct či dvacet tisíc kilometrů za rok ani nenajedou, tak nové intervaly znamenají možnost objednat se nanejbližší servisní prohlídku na rok dopředu.
Dokonalým důkazem Fordovy snahy o zjednodušování servisu je například i nový Ford Focus, jehož konstruktéři se už od začátku snažili navrhnout nový vůz tak, abymechanické skupiny byly snadno přístupné a jednotlivé díly snadno demontovatelné. Díky tomu je servis Focusu časově podstatně méně náročný – a ceny za opravu nabouraného blatníku jsou dokonce nižší než u dřívějších modelů.
Důležitými prvky pomáhajícím získat důvěru zákazníka jsou třeba i tzv. interaktivní servis nebo autorizované karosárny Ford zaručující vždy standardní kvalitu práce a stejné ceny.
Jinak dnes vypadají i uživatelské příručky, například servisní knížky. Ty byly v minulosti zaměřeny velmi technicky, nyní mají informativnější charakter, jsou vybaveny názornými ilustracemi a stávají se tak pro každého majitele vozu s modrým oválem ve znaku skutečně platným pomocníkem. Nový design příručky s hologramem umístěným na obálce také pro zákazníka znamená jistotu, že v ruce drží originální příručku vydanou společností Ford Motor Company.
„Nejsilnějším motivem pro koupi nového vozu Ford je u našich zákazníků spokojenost s jejich původním Fordem – a hned potom také spokojenost s úrovní servisních služeb nabízených našimi dealery. Je proto přirozené, že se úroveň servisu snažíme stále zlepšovat“, komentoval novou strategii „Zákazníci na celý život“ pan Gerard Bolder, ředitel divize služeb zákazníkům společnosti Ford Motor Company s.r.o.
A my jen dodejme, že díky nové servisní strategii získáváznámý Fordův reklamní slogan„Všechno, co děláme, řídíte vy“ další význam.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.