Modrý ovál zaujal v žebříčku nazvaném „America’s Hottest Brands“ čtvrtou příčku.
Odborníci na oceňování značek ze společnosti CoreBrands sledují znalost a oblíbenost jednotlivých značek a do svého přehledu zařadili ty z nich, které se v obou parametrech nejvíce zlepšily od čtvrtého čtvrtletí 2010 do stejného období roku 2011.
Pokud jde o oblíbenost značky, Ford si polepšil o 2,8 % na 68,1 %. Povědomí o Fordu mezi Američany za sledované období poněkud pokleslo, ale pouze o statisticky nevýznamné tři desetiny procenta, na 90,7 %. Žebříček zohledňuje rovněž tržby, které v případě Fordu dosáhly v roce 2011 výše 136 miliard USD, a tržní kapitalizaci – ta činí 41 miliard USD.
Ford je jediný výrobce automobilů v žebříčku „America’s Hottest Brands“. S výjimkou kosmetické firmy Avon jsou všechny další vybrané společnosti z IT sektoru.
America’s Hottest Brands
1. | |
2. | Apple |
3. | Avon |
4. | Ford |
5. | Microsoft |
6. | Dell |
Vedle tradice a tržního podílu přispěla k oblíbenosti značky Ford u americké veřejnosti rovněž skutečnost, že Ford jako jediný ze tří velkých výrobců automobilů ve Spojených státech neprodělal v roce 2009 bankrot a nepotřeboval finanční pomoc z veřejných rozpočtů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.