Ford Maverick s osvěženým designem

Motor Duratec 3.0 V6 nyní plní emisní limity Euro IV

Populární model Ford Maverick prodělal omlazovací kůru, díky které je ještě stylovější:

Ford Maverick s osvěženým designem
Ford Maverick s osvěženým designem


Nový Maverick, který se právě objevuje na prvních evropských trzích, dostal nové nárazníky v barvě karoserie, pozměněné jsou i blatníky a dveřní kliky, v interiéru zaujme stříbřitá středová konzole. Ford Maverick má fordův „inteligentní“ automatický systém pohonu všech kol 4WD s elektronickou řídicí jednotkou a maximální bezpečnost díky čelním, bočním a průběžným hlavovým airbagům.


Motor Duratec 3.0 V6 nyní plní emisní limity normy Euro IV a modely poháněné tímto agregátem lákají rovněž novými šestnáctipalcovými koly z lehkých slitin atraktivního designu. Na zákazníky čeká i nový lak karoserie – svěže zelený odstín „Titanium“.


Maverick se stal prodejním hitem na mnoha trzích Evropy. V USA vyráběný SUV model se prodává v Německu, Švýcarsku, Řecku, Rakousku, České republice, Dánsku, Finsku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku, Bulharsku, Nizozemsku, Norsku, Švédsku a v Rusku. V roce 2004 se v Evropě prodalo na 6000 modelů Ford Maverick.

Rozměry a objemy:

  • Celková délka 444 cm
  • Celková šířka včetně zrcátek 202 cm
  • Celková šířka bez zrcátek183 cm
  • Celkový výška včetně střešních ližin 177 cm
  • Rozvor 262 cm
  • Objem palivové nádrže 61 litrů

Interiér:

  • Objem zavazadlového prostoru – 0,47 m3 (po okraj oken), zadní sedadla vztyčená, 1,81 m3 Zadní sedadla sklopená
  • Prostor nad hlavami vpředu/vzadu – 1026/996 mm
  • Prostor pro nohy vpředu/vzadu – 1057/922 mm
  • Šířka v bocích vpředu/vzadu – 1355/1247 mm
  • Šířka v ramenou vpředu/vzadu – 1430/1419 mm

Motory (oba agregáty nyní plní emisní limity normy Euro IV):


Duratec 2.3

  • Řadový čtyřválec, blok motoru i hlava válců z lehké slitiny
  • Vrtání/zdvih – 87,5 x 94,0 mm
  • Zdvihový objem – 2261 cm3
  • Stupeň komprese – 9,4:1
  • Vstřikování paliva – Sekvenční vícebodové elektronické
  • Ventilový rozvod – DOHC, 4 ventily na válec
  • Výkon – 150 k při 5700 ot/min
  • Točivý moment – 200 Nm při 4000 ot/min
  • Emise (g/km) – 237

Převodovka

  • 5-stupňová manuální
  • Maximální rychlost: 171 km/h

Spotřeba (l/100km)

  • Město – 12.9
  • Mimo město – 8.2
  • Kombinace – 9,9

Duratec 3.0 V6

  • Blok motoru i hlava válců z lehké slitiny
  • Vrtání/zdvih – 89,0 x 79,5 mm
  • Zdvihový objem – 2967 cm3
  • Stupeň komprese – 10,0:1
  • Vstřikování paliva – Sekvenční vícebodové elektronické
  • Ventilový rozvod – DOHC, 4 ventily na válec
  • Výkon – 203 k při 6000 ot/min
  • Točivý moment – 262 Nm při 4850 ot/min
  • Emise (g/km) – 276

Převodovka: 4-stup. automat.


Maximální rychlost: 188 km/h.

Spotřeba (l/100km)

  • Město – 15,8
  • Mimo město – 9,1
  • Kombinace – 11,6

Zavěšení kol

  • Vpředu – Nezávislé se vzpěrami McPherson a stabilizátorem
  • Vzadu – Nezávislé s dvojitými příčnými rameny a kyvným vodicím ramenem
  • Řízení – Hřebenové s posilovačem
  • Stopový průměr otáčení – 11,4 m

Brzdy

  • Vpředu i vzadu: kotoučové, prům. 30,2 cm
  • Brzdové systémy: ABS, elektronické rozdělování brzdné síly EBD, brzdový asistent ABA

Terénní vlastnosti (ve stupních):

  • Nájezdový úhel vpředu – 19
  • Nájezdový úhel vzadu – 27
  • Přechodový úhel – 19
  • Max. boční náklon – 49
  • Max. stoupavost – 45
  • Max. světlá výška (mm) – 191
  • Brodivost (při 10 km/h): 60 cm

Hmotnosti (kg)

  • Provozní: 1595(Duratec 2.3), 1655 (Duratec 3.0 V6)
  • Celková hmotnost: 2023 (Duratec 2.3), 2105(Duratec 3.0 V6)
  • Max. přípojná hmotnost(bržděný přívěs): 1500 (Duratec 2.3), 1700 (Duratec 3.0 V6)
  • Užitečná hmotnost (kg): 428(Duratec 2.3), 450(Duratec 3.0 V6)
  • Max. zatížení střechy (kg): 45

Kola a pneumatiky: Litá kola 16“, 5 paprsků, pneu 215/70 R16

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...