Jelikož však má tato soutěž nejnižší koeficient 2 a za čtrnáct dní po ní startuje trojková Valašská rally ve Vsetíně, v seznamu přihlášených posádek tentokrát nenajdeme aspiranty na mistrovský titul, či na nejpřednější místa v absolutním pořadí. A tak se fanouškové automobilových soutěží musí obejít bez Ladislava Křečka, Jindřicha Štolfy, mladoboleslavských továrních posádek, mladého Karla Trojana nebo Michala Garguláka. Této příležitosti by tedy mohli využít ti, kteří za normálních okolností a při účasti naší absolutní špičky, mnoho nadějí na vítězství nemají. I když start Jana Trajbolda juniora, Josefa Petáka, Stanislava Taliána, Věroslava Cvrčka a třeba i Ladislava Výšky,je přeci jenom zárukou dobré podívané. Mezi těmito jmény bychom tedy mohli hledat největší favority na absolutní vítězství, popř na vítězství ve skupinách a třídách ve dvacáté Rally Agropa. Dobře však na předešlé Barum rally jeli Ludvík Otto, Štěpán Ládík, Martin Severa a Jiří Trojan. Ti všichni také nebudou v Pačejově chybět.
Od Chovancovy tragické havárie v Českém Krumlově, při níž zahynul jeho spolujezdec ing. Peter Šafár, se v posledních týdnech přetřásá otázka návratu tohoto jezdce do startovního pole českého mistrovství. Určité naděje si už dělali pořadatelé zlínské soutěže,
ovšem té se Standa zúčastnil pouze jako divák. Zdá se, že po psychické stránce by už mohl být náš přední soutěžák v pořádku, horší je na tom stále se zdravím a v těchto dnech by mělo padnout rozhodnutí lékařů, zda se opět může posaditza volant svého Escorta. Vůz má v pořádku, absolvoval s ním testovací jízdy v Sosnové a konečně mezi přihlášenými na dvacátou Rally Agropa je na prvním místě. Tak uvidíme.
Osmý podnik Mistrovství České republiky v automobilových soutěžích je tentokrát pouze jednodenní a proto si jeho účastníci a s nimi vlastně i diváci, musí jaksepatří přivstat. První vůz startujev sobotu 29. 8. v půl sedmé ráno a vítěz bude znám deset minut po sedmnácté hodině. Všichni, kteří dojedou do cíle dvacátého ročníku Rally Agropa v Pačejově, absolvují dvanáct rychlostních zkoušek o celkové délce 145 km.
Nejsledovanější motoristická disciplína u nás tak ukrojí další díl seriálu skládajícího se ze dvanácti podniků a přes slabší účast těch nejlepších věříme, že kolem tratí rychlostních zkoušek prázdno nebude.