Dne 28. června byla úspěšně završena marketingová událost roku značky Peugeot v ČR – dvouměsíční roadshow Peugeot Emotion Day 2015

Sedmý ročník Peugeot Emotion Day provázel mimořádný zájem návštěvníků

Počet realizovaných testovacích jízd překročil stanovený cíl o 17%.

1ipeugeotmasvedny1000

Už první týden Peugeot Emotion Day 2015

– naznačoval, že letošní úroda návštěv, realizovaných testovacích jízd i podepsaných objednávek bude bohatá. Ve druhé polovině akce s příchodem nových modelů Peugeot 208 a Peugeot Partner již bylo zřejmé, že výsledky loňského roku budou letos překonány. A závěr akce potvrdil konečné skóre: 5 862 realizovaných testovacích jízd.

Po oba měsíce konání akce byla většina testovacích vozů Peugeot plně vytížena

Průměrně bylo každý den s flotilou patnácti automobilů realizováno 143 testovacích jízd, tedy o 13 více než v loňském roce. Celkově najeli testující návštěvníci více než 211 tisíc kilometrů. Finální počet realizovaných testovacích jízd se vyšplhal na 5 862, čímž o 17 % překonal stanovený cíl a o 10 % výsledky velice úspěšného loňského roku.

Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v České republice prohlásil:

„Naše modelová řada opět potvrdila svůj potenciálOrganizačně náročná marketingová akce Peugeot Emotion Day si vyžádala velké pracovní nasazení našeho týmu i celé koncesionářské sítě, ale vyplatilo se to. Výsledky předčily naše očekávání. Prodeje v červnu byly vynikající a navíc jsme si vytvořili zásobu přes tisíc klientských objednávek. Je zde tedy předpoklad, že sled prodejně úspěšných měsíců, který jsme zahájili v březnu, bude pokračovat.“

Více na www.peugeotemotionday.cz

Značka Peugeot

– je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2014 prodal Peugeot po celém světě 1 635 000 vozů, zlepšil své výsledky v Evropě a v Číně a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Se zcela obnovenou „osmičkovou“ řadou nabízí Peugeot nejmladší produktovou řadu ve své historii. Vysoká úroveň kvality výrobků i služeb, elegance designu, péče o detail a jedinečný zážitek z řízení přispívají k emocím, které vzbuzuje každý vůz Peugeot. Tyto vlastnosti jsou pro značku, která prodala více než 60 milionů vozů, klíčové již 125 let.

Společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA působí jakožto české zastoupení značky Peugeot od prosince roku1996. Prostřednictvím rozsáhlé koncesionářské sítě zajišťuje komplexní nabídku kvalitních výrobků a služeb.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Anex s.r.o.
Žerotínova 378, 405 02 - Děčín III
412 558 098
seat@autoanex.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Šest vozů Peugeot s titulem „Car Of The Year“, které poznamenaly svou éru i historii automobilového odvětví

Šest vozů Peugeot s titulem „Car Of...

Díky novému Peugeotu 208, který byl 2. března 2020 v Ženevě zvolen Autem roku 2020, značka Peugeot získala již pošesté nejžádanější automobilové ocenění. Jde o prestižní cenu, kterou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot, Citroën, Opel a DS v ČR pokračují v zajišťování poprodejního servisu, prodej vozů se odehrává on-line

Peugeot, Citroën, Opel a DS v ČR...

Značky koncernu PSA, stejně jako celý evropský automobilový průmysl, musely v zájmu ochrany zdraví zásadně omezit či přizpůsobit své aktivity. Značky Peugeot, Citroën, Opel a DS v České...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot v ČR v únoru čtvrtý

Peugeot v ČR v únoru čtvrtý

Značka Peugeot v České republice zakončila únorové prodeje na čtvrtém místě v žebříčku automobilek. Této vysoké pozice a pětiprocentního podílu na trhu Peugeot dosáhl i přes celkový...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 208 získal ocenění Car of the Year 2020

Nový Peugeot 208 získal ocenění Car of...

Nový Peugeot 208 byl v pondělí 2. března zvolen v Ženevě automobilem roku. Porota složená z 60 novinářů evropského motoristického tisku ocenila nabídku motorů, v níž si zákazníci mohou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA přispěla v roce 2019 k francouzské obchodní bilanci částkou +4,4 miliard EUR

Skupina PSA přispěla v roce 2019 k...

Již více než pět let pozitivní příspěvek 1/3 vývozu francouzského automobilového průmyslu zajišťuje skupina PSA Francie je největším výrobcem vozů skupiny PSA na světě Ve Francii se...