Pokračování ofenzívy na českém trhu, založené na nových produktech, aktivním marketingu a atraktivních prodejních nabídkách bude realizovat nový a rozšířený komunikační tým.
Složení týmu:
Specialistou PR se stal Petr Kaplan:
Koordinátorem marketingu a dispozic Audi je Martin Kocourek:
Pod jeho vedením působí Eva Poulíčková, která má na starost oblast médií a dealerského marketingu:
Jakub Hanuš má na starosti sponsoring a oblast internetové komunikace:
Tomáš Velek, ředitel divize Audi říká:
„Se značkou Audi letos slavíme rekordní prodeje na českém trhu a v dalším růstu hodláme pokračovat i v budoucnosti – tomu odpovídá ofenziva, kterou jsme připravili i pro rok 2016 jak v oblasti produktové, tak komunikační. Komunikace s našimi prodejci, současnými a potenciálními zákazníky i širokou veřejností patří mezi stěžejní nástroje pro dosažení našich ambiciózních prodejních cílů. Proto jsme sestavili nový tým mladých, ale zároveň již velmi zkušených specialistů, jejichž práce je založena na kreativních a inovativních nápadech. Jsem přesvědčen, že nová organizace v oblasti komunikace významně přispěje k budoucím úspěchům značky Audi.“
Nový komunikační tým divize Audi má dva specialisty marketingu, Evu Poulíčkovou a Jakuba Hanuše. Eva Poulíčková přechází do divize Audi z divize Volkswagen osobní vozy, kde plnila od ledna do října 2015 funkci specialisty marketingu se zaměřením na dealerský marketing. Bohaté zkušenosti v této oblasti získala během sedmiletého působení v divizi Lexus společnosti Toyota Motor Czech.
Kolegou Evy Poulíčkové bude Jakub Hanuš, který je marketingovým specialistou divize Audi od září 2013 a v předchozích letech pracoval mimo jiné ve službách společností Škoda Auto a Bentley Motors.
Hlavní úkoly pro nadcházející měsíce Jakub Hanuš vyjmenovává:
„V rámci nového komunikačního týmu chci prohloubit působení značky Audi na klíčových událostech v České republice. I nadále chceme být silní především na poli zimních sportů. Proto budeme posilovat naše partnerství se Svazem lyžařů České republiky, v jehož rámci jsme letos uvedli nový marketingový projekt Audi Ski Team s osmi elitními českými sportovci. Budeme pokračovat i ve spolupráci se Skiareálem ve Špindlerově Mlýně, naším Home of quattro®, který bude také v nadcházející sezoně hostit finále FIS Světového poháru ve snowboardingu – Audi Snowjam 2016,“
V novinářské rodině vyrůstal Petr Kaplan
– který v tomto zázemí získal skvělé předpoklady pro práci specialisty PR. Na novou pozici přechází po třech letech působení v roli specialisty produktového marketingu divize Audi, kdy měl na starosti polovinu rozsáhlého modelového portfolia značky Audi. Předtím pracoval sedm let v leteckém průmyslu pro společnosti Air France/KLM.
„Máme v nabídce skvělé automobily překypující nejmodernějšími technologiemi a máme mladý, kreativní tým s mnoha inovativními nápady, který je schopný zaběhnout štafetu na pražském maratonu za 3:25:00. Progresivita, sofistikovanost, sportovní duch patří mezi hlavní hodnoty značky Audi a dovolím si tvrdit, že náš tým je naplňuje do posledního puntíku,“ říká Petr Kaplan.
Čtvrtým členem nového komunikačního týmu divize Audi je Martin Kocourek
Ten je od května 2015 koordinátorem produktového marketingu a dispozic Audi. Martin Kocourek pracoval od roku 2010 do května 2013 na pozici produktového specialisty divize Volkswagen osobní vozy a v období od června 2013 do května 2015 byl produktovým specialistou divize Audi. V rámci divize Audi se podílel, resp. podílí mimo jiné na zavedení prvního operativního leasingu pro soukromé zákazníky „Audi now.“, na řízení programu zvýhodněných nabídek Audi selection a na realizaci pilotního projektu Audi e-tron v oblasti elektrické mobility v České republice.
Skupina Audi dodala v roce 2014 zákazníkům 1 741 100 vozidel značky
V roce 2014 společnost zaznamenala příjmy ve výši 53,8 miliardy € a provozní zisk 5,15 miliardy €. Společnost působí globálně na více než 100 trzích a má výrobní závody v Ingolstadtu a Neckarsulmu (Německo), Györu (Maďarsko), Bruselu (Belgie), Bratislavě (Slovensko), Martorellu (Španělsko), Kaluze (Rusko), Aurangabadu (Indie), Changchunu a Foshanu (Čína), jakož i v Jakartě (Indonésie). V letošním roce zahájí společnost se čtyřmi kruhy ve znaku výrobu automobilů v Curitibě (Brazílie) a v roce 2016 v San José Chiapa (Mexiko). Mezi plně vlastněné dceřiné společnosti AUDI AG patří quattro GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese, Itálie) a výrobce sportovních motocyklů Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie). Společnost má na celém světě v současnosti přibližně 80 000 zaměstnanců, z toho zhruba 58 000 v Německu. Na období 2015 až 2019 jsou plánovány celkové investice ve výši cca 24 miliard € – především do nových produktů a trvale udržitelných technologií. Audi dbá na firemní odpovědnost a do svých výrobků a procesů začlenila princip trvalé udržitelnosti. Dlouhodobým cílem je CO2 neutrální mobilita.
V roce 2014 bylo v České republice registrováno 3935 nových vozů Audi
– o 19,6 procenta více než v roce 2013. Kromě toho byl prosinec 2014 s 702 registracemi nejlepším měsícem v historii působení značky Audi na českém trhu. Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.