CUPRA posiluje svou digitální strategii spuštěním interaktivní virtuální platformy

  • Značka hodlá v budoucnu zpřístupnit atraktivní virtuální prostor všem svým zákazníkům
  • Na platformě absolvovalo školení již více než 600 specialistů CUPRA Master
  • Digitální strategie značky CUPRA zahrnuje vytvoření platformy pro živé koncerty, která bude milovníkům hudby nabízet jejich oblíbené umělce
  • Značka se bude také podílet na produkci televizního seriálu o vysokovýkonných automobilech pro video platformu poskytující služby podle přání uživatelů

Značka CUPRA dnes představila strategii digitalizace, kterou bude realizovat ve všech svých obchodních oblastech. Tato strategie navíc podpoří uvedení nových modelů CUPRA na trh. V úvodní fázi realizace uvedeného digitálního akčního plánu vytvořila automobilová značka virtuální platformu „CUPRA e-Garage na mysu Formentor“.

Online platforma, vyvinutá společně s barcelonským specialistou na multimediální komunikaci Mediapro Group a její společností Visyon poskytující inovativní služby, je atraktivním virtuálním prostorem, v němž si uživatelé mohou vytvořit svého vlastního avatara a vstupovat do interakce s ostatními lidmi pomocí hlasového spojení nebo chatu.

Tento digitální svět přebírá v nové podobě exkluzivní prostory značky CUPRA z celého světa a je virtuálně umístěn na ostrově, který inspiroval vznik Formentoru, prvního exkluzivního modelu značky. Uživatelé mohou libovolně prozkoumávat modely CUPRA a objevovat lifestylové kolekce i veškeré další obsahy týkající se značky. Součástí prostoru je také sál pro živé prezentace.

„CUPRA je moderní značkou vytvořenou v 21. století a jako domorodec v digitálním světě se snaží využívat technologie k tomu, aby se lidé a emoce stali centrem její strategie. S našimi novými modely máme příležitost oslovovat širší publikum odlišným způsobem. CUPRA e-Garage na mysu Formentor je začátkem naší cesty k novým digitálním zážitkům. Cílem je vytvořit z této platformy místo pro setkávání fanoušků značky CUPRA, takže v budoucnosti bude přístupná pro všechny naše zákazníky z celého světa,“ oznámil Antonino Labate, ředitel pro strategii, obchodní rozvoj a provozní činnosti značky CUPRA.

Nové digitální iniciativy

Vedoucí představitelé značky během interaktivní tiskové konference, která se uskutečnila na virtuální platformě, poprvé představili některé vzrušující projekty zahrnuté do digitální strategie CUPRA. Vedoucí marketingu Ignasi Prieto řekl, že značka pracuje na vývoji platformy pro živé přenosy koncertů, na níž budou moci milovníci hudby vstupovat do interakce se svými oblíbenými umělci a užívat si exkluzivní příspěvky. Mezi další digitální zážitky, které CUPRA připravuje pro nadcházející měsíce, patří koprodukce televizního seriálu zaměřeného na vysokovýkonné automobily. Pořad se bude vysílat na video platformě poskytující služby podle přání uživatelů.

Prieto také oznámil, že dalšími osobami, které vstoupí do virtuálního světa značky CUPRA s vlastními avatary, budou ambasadoři CUPRA Marc ter Stegen, Mattias Ekström a Fernando Belasteguín.

Konference pro specialisty CUPRA Master

Dne 28. října se na platformě CUPRA e-Garage na mysu Formentor uskutečnila první Konference pro specialisty CUPRA Master. Více než 600 specialistů CUPRA Master z 35 různých zemí se virtuálně sešlo na základním školení pro specializované prodejce značky. Khaled Soussi, vedoucí rozvoje dealerské sítě a zážitků pro zákazníky, vysvětlil, že značka využívá technologie a gamifikaci k interaktivnímu učení. Specialisté CUPRA Master se při něm mohou seznámit se strategií značky prostřednictvím odborníků CUPRA Expert a otestovat své znalosti ve vyřazovací soutěži – a to vše ze svého domova.

Po slavnostním otevření prvního evropského dealerství CUPRA Garage v Hamburku buduje značka exkluzivní prodejní síť v nových a flexibilních formátech, které se vymykají tradiční podobě prodejce automobilů. CUPRA do konce letošního roku rozšíří svou globální síť na 520 specializovaných dealerství CUPRA. Kromě toho pokračuje nábor dalších specialistů CUPRA Master.

 

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CARNOVA s.r.o.
Hněvkovského 603/81, 617 00 - Brno
543 420 720
brno@carnova.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
AUTOCENTRUM Olomouc s.r.o.
Horní Lán 445/1, 779 00 - Olomouc
585 750 354
seat@seatolomouc.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zrodila se hvězda: CUPRA Born VZ

Zrodila se hvězda: CUPRA Born VZ

CUPRA Born je prvním zcela elektrickým modelem mladé španělské značky, která mu dala do vínku dokonalou kombinaci elektrifikace se sportovními výkony. Teď automobilka stupňuje intenzitu svého...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA Formentor VZ5: Vrchol Dynamiky a Výkonu

CUPRA Formentor VZ5: Vrchol Dynamiky a...

CUPRA Formentor, pojmenovaný po divokém mysu na Mallorce, je prvním vozidlem navrženým speciálně pro značku CUPRA. Tento vysokovýkonný crossover představuje dokonalou symbiózu krásy a síly,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta -

SEAT nainstaluje 39 000 solárních panelů. Ztrojnásobí kapacitu vlastní výroby z OZE Společnost SEAT S.A. ztrojnásobí kapacitu vlastní výroby elektrické energie z obnovitelných zdrojů...

CUPRA Tavascan: Sen značky se stává...

CUPRA představila hrdinu nové éry, své první zcela elektrické SUV kupé a druhý elektromobil po modelu Born. Tohle je Tavascan, nové ztělesnění elektrifikované vize značky. CUPRA Tavascan...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Design nových elektromobilů CUPRA: Udržitelnost a digitální technologie

Design nových elektromobilů CUPRA:...

CUPRA ve svých budoucích modelech s elektrickým pohonem – Terramar, Tavascan a UrbanRebel – zkombinuje přírodní materiály jako len a konopí, s trvalou udržitelností a digitální technologií....