Z rakouského závodu Eurostar, stoprocentně dceřinné firmy Daimler Chrysler, začaly v těchto dnech vyjíždět automobily Chrysler PT Cruiser. Tím se zvýšila výrobní kapacita vedoucí k uspokojení poptávky zákazníků. Realizace si vyžádala v samotném Eurostaru investici 58 mil. eur, u dodavatelů pak dalších 82 mil eur. Tím získal DaimlerChrysler dalších 600 nových pracovních míst a v obchodním roce 2001 očekává víc než dvojnásobný obrat oproti loňsku.
Od zavedení úspěšného modelu PT Cruiser, začátkem roku 2000, došlo k souvislému nárůstu vozidel, který se po rozšíření kapacity mexického závodu Tuluca zvýšil ze 180 tisíc na 260 tisíc vozů ročně. V Grazu se má teď vyrábět ročně 50 tisíc vozidel, čímž celosvětová produkce Cruiserů vzroste na 310 tisíc.
Zásluhou vysoké flexibility rakouského závodu se může Cruiser vyrábět na stejných linkách jako Voyager Minivan, a proto může být rozsah výroby každého vozu bez problémů přizpůsoben skutečné poptávce.
Eurostar stavěl už první prototypy na stávajících výrobních pásech, což umožnilo jak dokonalé otestování výrobního procesu, tak i precizní zapracování spolupracovníků.
Eurostar, stejně jako sousední Steyr-Daimler-Puch hrají i nadále rozhodující roli v vzájemné spolupráci mezi Chryslerem a Mercedesem. Od fůze Daimler Benz a Chrysler Corp. v roce 1998 byly v závodě Steyr-Daimler-Puch z větší části na stejné lince vyráběny Jeep Grand Cherokee a Mercedes třídy M.
Z Eurostaru putují na evropské, asijské, japonské, australské a africké trhy levo- i pravostranné verze PT Curiser s dvoulitrovými zážehovými motory. Kromě toho se zde vyrábějí levo- i pravostranné zážehové verze 2.4 a 3.3 a vznětový Voyager 2.5 pro Evropu, Asii a Afriku.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií