Po dalším úspěšném víkendu ve Valencii odjíždí Chevrolet z Evropy na závěrečná dvě kola WTCC jako stabilní lídr v obou hodnoceních WTCC.
Poslední evropské kolo přineslo dva náročné dny jak pro jezdce, tak pro jejich vozy, protože technická náročnost španělské tratě byla znásobená horkým počasím. Tým Chevrolet však dokázal díky nezměrnému úsilí získat další skvělé výsledky.
Vozy a veškeré zařízení se nyní připravují na cestu za moře, do Japonska a Číny. Tým Chevrolet směřuje do továrny RML a bude mít možnost soustředit se několik týdnů na vývoj Cruze pro ročník 2011 a na nový benzínový motor 1,6 turbo.
Zkoušky na trati jsou naplánované od příštího týdne a i další týdny budou plné intenzivní práce.
Řekli:
Yvan Muller (2./2.):
„Po Oscherslebenu opět dvakrát na stupních vítězů. Jsem s výsledkem spokojený a je potřeba, abychom takto pokračovali až do konce sezóny. Dnes to na trati nebylo lehké: trať samotná je náročná a pokud je počasí takhle horké, je kluzká a velmi zrádná pro pneumatiky, zvýrazňuje nedotáčivost auta. Nebylo lehké držet dobrou pozici a předjíždět, ale všechno jsme zvládli a na závěrečná dvě kola se můžeme dívat s optimismem.“
Rob Huff (3./6.):
„Byl to velmi náročný den v horkém autě, cítil jsem se, jako bych strávil den v kanceláři bez klimatizace! Ale vážně; jsem s dnešními výsledky velmi spokojený: byl to další vynikající víkend pro tým, získali jsme důležité body, každý dovedl kus poctivé práce a naše pozice v obou hodnoceních se upevnila. Pro mě osobně to také nebylo špatné; získal jsem několik dobrých bodů v obou závodech.“
Alain Menu (8./11.):
„Znovu dobrý víkend pro tým, to je nejdůležitější. Do prvního závodu jsem dobře odstartoval, potom jsem se v prvních zatáčkách snažit chránit Yvana. Bohužel po chvíli mi auto začalo vibrovat, zejména při brzdění před ostrými zatáčkami a ztrácel jsem tak přilnavost. V druhém závodu jsem byl překvapený na startu, protože ve Valencii je velmi špatný výhled na semafory. Skoro mi zhasnul motor a ztratil jsem hodně míst, potom do mne narazil Priaulx a závod tím pro mne v podstatě skončil.“
Eric Neve:
„S dnešními výsledky jsme velmi spokojeni. Bylo důležité udržet před odjezdem z Evropy naše vedoucí postavení v obou hodnoceních a s tím jsem spokojený. Nyní se můžeme soustředit na dvě asijská kola a na završení naší práce. Yvan zvýšil náskok před Priaulxem a velmi málo ztratil na Tarquiniho, jsme tedy úplně spokojeni.“
VALENCIA, výsledky 1. závodu:
- 1. G. Tarquini, SEAT León TDI – 13 kol za 23 min. 11,24 s
- 2. Y. Muller, Chevrolet Cruze + 0,513 s
- 3. R. Huff, Chevrolet Cruze + 6,318 s
- 4. J. Gené, SEAT León TDI + 9,949 s
- 5. A. Priaulx, BMW 320si +10,544 s
- 8. A. Menu, Chevrolet Cruze + 14,521 s
VALENCIA, výsledky 2. závodu:
- 1. T. Monteiro, SEAT León TDI – 13 kol za 23 min. 29,770 s
- 2. Y. Muller, Chevrolet Cruze + 0,837 s
- 3. G. Tarquini, SEAT León TDI + 3,455 s
- 4. A. Priaulx, BMW 320si + 3,785 s
- 5. J. Gené, SEAT León TDI + 4,183 s
- 6. R. Huff, Chevrolet Cruze + 4,982 s
- 11. A. Menu, Chevrolet Cruze +13,356 s
Hodnocení po 18 z 22 závodů:
Jezdci:
1. Y. Muller (Chevrolet), 265 bodů; 2. A. Priaulx (BMW), 240 ; 3. G. Tarquini (SEAT), 236; 4. R. Huff (Chevrolet), 196 ; 5. T. Monteiro (SEAT), 158; 6. A. Menu (Chevrolet), 149; … 19. L. Pernía (Chevrolet), 1.
Značky:
1. Chevrolet, 569 bodů; 2. SEAT, 524; 3. BMW, 491.
Další závody: 10. kolo, Race of Japan, Okayama, 30.-31. října 2010.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií