Už téměř čtvrt století oceňují odborníci během každoroční pařížské výstavy Festival Automobile International projekty, které do automobilového průmyslu vnášejí emoce a entuziasmus.
Během letošního 24. ročníku Festival Automobile International v Paříži organizátoři festivalu zdůraznili fakt, že současná ekonomická krize mění vnímání automobilismu i způsob využívání automobilů.
„Designeři, konstruktéři i marketingoví specialisté v automobilovém průmyslu budou muset nabídnout automobil, který by uměl bez kompromisů reagovat na nové požadavky zákazníků, aniž by ztrácel na přitažlivosti,“ říká Remi Depoix, president výstavy Festival Automobile International.
V souladu s tím udělili členové poroty (čelní představitelé automobilového průmyslu, umělci, zástupci médií), vedené architektem Jean-Michelem Wilmottem a čtyřnásobným mistrem světa F1 Alainem Prostem, prestižní cenu „Grand Prix de l’Environnement 2009“ modelu Chevroletu Volt.
Chevrolet Volt využívá sofistikovanou technologii GM pro elektromobily s prodlouženým dojezdem (E-REV) nazvanou „Voltec“. Při jízdách do vzdálenosti 60 km využívá Chevrolet Volt jako zdroje energie výlučně lithium-ionové baterie nabité z běžné sítě 230 V. Při delších jízdách si vůz elektřinu sám vyrábí prostřednictvím malého spalovacího motoru propojeného s generátorem – Chevrolet Volt je tedy za všech okolností poháněný výhradně elektřinou.
„Pro General Motors a všechny členy týmu, kteří na projektu Volt pracovali je udělení ceny „Grand Prix de l’Environnement 2009“ velkou poctou. Chevrolet Volt nově definuje automobilovou mobilitu,“ říká Brent Dewar, viceprezident GM Europe odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby. „Díky využití systému Voltec nabízí náš model zákazníkům stovky kilometrů jízdy na elektrický pohon, což je jasnou odpovědí na energetické výzvy dneška i budoucnosti!“
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií