
Na autosalonu v Bruselu (10. až 22. ledna 2006) se poprvé v Evropě veřejnosti představuje koncept Chevrolet T2X, který kombinuje robustní styling SUV modelu se vzrušující elegancí sportovního kupé. Prototyp T2X byl poprvé uveden na autosalonu v jihokorejském Soulu v roce 2005.
Studie T2X je dílem jihokorejského designerského centra automobilky GM Daewoo. „Studie T2X v sobě skrývá mimořádný potenciál a existují velké šance, že zanedlouho by se v naší sériové nabídce mohl objevit model, nesoucí zřetelné rysy prototypu T2X.“ říká David Lyon, výkonný ředitel GM Daewoo a GM Asia-Pacific odpovědný za design.
Studie T2X v mnohém staví na koncepci výstavního prototypu Chevrolet S3X, který slouží jako vývojová platforma připravovaného sériového SUV modelu ze kterého vykrystalizuje nový model Chevrolet Captiva. Ten se veřejnosti oficiálně představí už zanedlouho na jarním autosalonu v Ženevě.
Prototyp T2X je typickým „crossoverem“, tedy vozem, který boří zažité bariéry mezi jednotlivými automobilovými třídami.
K nejoriginálnějším designerským prvkům studie T2X patří prizmatické světlomety a unikátně řešený interiér. Dynamický image studie T2X umocňuje 2707 mm dlouhý rozvor, výrazné lemy podběhů kol a dvacetipalcová kola vystupující z obrysu karoserie.
Čtyřdveřový prototyp, který postrádá obvyklý B-sloupek karoserie (druhá dvojice dveří je zavěšena u zadní strany), je dlouhý 4320 mm, široký 1856 mm a vysoký 1666 mm. Originálním stylistickým i funkčním prvkem je vyjímatelný skleněný střešní panel.
Stejně originální jako exteriér je i interiér studie T2X, ve kterém převažuje modrá a oranžová barva čalounění a dveřních výplní. Středem prostoru pro cestující se podélně táhne „páteřní“ tunel. Flexibilitu a účelovost studie T2X umocňují sklopná zadní sedadla.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií