Když Chevrolet odhalí zcela nové Malibu v USA, lidé na celém světě to budou moci sledovat živě ve vysokém rozlišení na celé obrazovce prostřednictvím Internetu.
Načasování webového představení časově koresponduje s debutem Malibu na autosalonu v Šanghaji 19. dubna.
Zcela nové Malibu představí simultánně na dvou kontinentech, na mnoha sociálních sítích, mediálních stránkách a na osobních mobilních zařízeních iPad a iPhone. K dispozici bude také možnost standardního sledování přes Internet.
„Zvyšujeme dosah typického představování produktů na autosalonech. Využíváme nejnovější technologie, které máme k dispozici, způsobem jako žádný výrobce automobilů dosud při představení tohoto zcela nového, pro Chevrolet důležitého automobilu na všech světadílech,“ řekla Susan Docherty, viceprezidentka GMIO pro prodej, marketing a poprodejní služby. „Vysílání v HD nám pomůže zajistit, aby se svět mohl pořádně podívat na naše nové Malibu.“
Nové Malibu se bude prodávat v téměř 100 zemích šesti světadílů.
Chevrolet překlene časové zóny živým představením na webu 18. dubna ve 20:30 EDT (19. dubna ve 2:30 CET) a na Shanghai Auto Show 19. dubna. Fanoušci Chevrolet na Facebooku mohou sledovat světovou premiéru zcela nového Malibu živě na Malibu tab, majitelé zařízení iPad a iPhone mohou událost sledovat prostřednictvím zákaznického vysílání optimalizovaného pro osobní mobilní zařízení. Video stream na Facebooku a iPad / iPhone bude ve standardním rozlišení.
Média mohou sledovat vysílání v HD rozlišení na www.watchthenewchevymalibuinhd.com
nebo na mediální stránce Chevroletu http://media.gm.com/live. HD přenos z představení Malibu bude k dispozici pouze na vybraných prohlížečích a rychlých připojeních k Internetu. Abyste se ujistili, že Vaše připojení splňuje potřebné požadavky, určitě navštivte www.watchthenewchevymalibuinhd.com před 18. dubnem.
Bezprostředně po webovém představení budou Bryan Nesbitt, výkonný ředitel pro exteriérový design Chevrolet a Jon Hahn, marketingový ředitel, odpovídat na otázky během živě vysílané, moderované televizní besedy. Zákazníci mohou posílat během představení otázky na Twitter použitím # MalibuReveal nebo na facebookové stránce Chevroletu na Malibu tab.
Začátkem tohoto měsíce poskytl Chevrolet první pohled (glimpse) na zcela nové Malibu na sociálních sítích na celém světě jako je třeba Facebook – mimo jiné v Koreji, Austrálii, Kanadě a USA; YouKu a Sina.com v Číně.
Zcela nové Malibu
– bude vybaveno globální řadou hospodárných a výkonných čtyřválcových motorů a šestistupňovými převodovkami, které také přispívají k účinné výkonnosti. Malibu bylo zkonstruováno tak, aby obstálo na všech trzích na světě, přičemž jeho Evropou inspirované jízdní vlastnosti budou patřit k nejlepším ve třídě.
Malibu bylo nejprodávanějším automobilem Chevrolet – a General Motors – v roce 2010 v USA s prodejem téměř 200 000 vozů. V USA patří k nejvíce oceňovaným Chevroletům; získalo od roku 2008 přes 40 odborných ocenění. Malibu bylo jediným sedanem střední třídy, který získal ocenění Consumers Digest Automotive „Best Buy“ během posledních tří let – 2011, 2010 a 2009. Malibu bylo také označeno jako „Top Safety Pick“ společností Insurance Institute for Highway Safety v posledních dvou letech.
DOPORUČENÍ UŽIVATELŮM:
Pro nejlepší sledování na webu se ujistěte, že váš počítač je připojen prostřednictvím kabelu.
• Webový přenos ve standardním rozlišení je k dispozici na Facebooku na stránce Chevroletu v Malibu tab – YouKu a Sina.com
• HD webcast bude k dispozici pouze na vybraných prohlížečích a rychlých internetových připojeních s kapacitou HD. Navštivte www.watchthenewchevymalibuinhd.com před 18. dubnem a ujistěte se, že splňujete technické požadavky
• Mobilní zařízení – zákaznický web stream pro uživatele iPad http://www.gmwebcast.com/ipad a uživatele iPhone http://www.gmwebcast.com/iphone
Chevrolet
Chevrolet je celosvětově největší značkou General Motors s ročním prodejem okolo 4 milionů vozů ve více než 130 zemích. Je čtvrtou největší automobilovou značkou na světě pokud jde o prodej a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Chevrolet Europe dodává atraktivní vozy, které se vyznačují expresivním designem, praktičností, hospodárným provozem a vynikajícím poměrem ceny a hodnoty. Po znovuuvedení značky v Evropě v roce 2005 zde Chevrolet více než zdvojnásobil prodej svých vozů na více než 500 000 v roce 2008. V roce 2010 zvýšil Chevrolet svůj tržní podíl v Evropě na 2,5 procenta prodejem 477 194 vozů. Chevrolet disponuje v Evropě sítí 2700 dealerství a servisních míst. V nabídce značky Chevrolet najdeme městský vůz Spark, malé Aveo, kompaktní čtyřdveřový Cruze sedan, SUV Captiva a legendární sporťák Corvette. V roce 2011 Chevrolet uvádí na trh sedm nových vozů: úplně nový rodinný van Orlando, nové SUV Captiva, Corvette Grand Sport Coupé, nové pětidveřové a čtyřdveřové Aveo, pětidveřový Cruze, kupé a kabriolet Camaro a oceňovaný elektrický automobil Chevrolet Volt s prodlouženým dojezdem. Největšími trhy pro Chevrolet jsou v Evropě Rusko, Itálie, Španělsko, Německo, Francie a Turecko. Značku založil v USA švýcarský imigrant Louis Chevrolet v roce 1911. Značka tedy letos oslavuje 100 let své existence. Více informací o značce Chevrolet můžete najít na http://www.chevroleteurope.com nebo http://media.chevroleteurope.com.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií