Jednou z nich je koncept Chevrolet Trax, který má zacíleno především na mladé zákazníky žijící v městských aglomeracích.
Všechny tři studie působí velmi vitálně, doslova vyzařují dynamiku – a všechny také slibují výborné užitné parametry a nízké provozní náklady.
Koncepty vznikly v designerském studiu GM v jihokorejském Incheonu, což je jedno ze sítě 11 globálních designerských studií GM rozmístěných po celém světě. Prototypy, sdílející globální architekturu minivozů GM, demonstrují kreativitu, flexibilitu a inovativní myšlení týmu GM pracujícího v asijsko-pacifickém regionu.
„Naše koncepty dokládají výhody a silné stránky celosvětově propojené sítě designerských studií koncernu GM i schopnosti týmu globálního produktového plánování, který nám poskytuje velmi přesné informace o tom, co vyžadují trhy jednotlivých regionů světa i jak se bude tamní poptávka vyvíjet do budoucnosti,“ říká Ed Welburn, vicepresident GM odpovědný za globální design.
Čtyřdveřový Chevrolet Trax je poháněný zážehovým motorem o objemu 1.0 l. Horní partie karoserie jsou vyvedeny v zářivě oranžovém laku, dolní část je v tmavším matně oranžovém odstínu. Toto barevné provedení umocňuje image malého Chevroletu jako plnohodnotného výkonného a všestranného vozu.
Chevrolet prodal v roce 2006 v Evropě rekordních 340 000 vozů a zajistil si tak tržní podíl 1,6 procenta. Také začátek roku 2007 se pro Chevrolet Europe vyvíjí velmi dobře – prodeje za první čtvrtletí jsou ve srovnání se stejným obdobím roku 2006 vyšší o 25 procent, což představuje 94 000 prodaných vozů.
Autorizovaný dealer a opravce VOLVO
Člen koncernu TUkas
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií