Chevrolet Cruze, který je v Evropě v prodeji od jara tohoto roku, získal titul „AUTOBEST 2010“ udělený porotou složenou z významných automobilových novinářů ze střední a východní Evropy.
V hlasování novinářů z 15 zemí získal Cruze první místo v jejich „best buy“ (nejlepší koupě) soutěži před Hyundai i20, Škodou Yeti a Volkswagenem Polo.
Členové jury udělovali body za celkem 13 kritérií. Mezi ně patří design i technické parametry, jako je ovladatelnost, spotřeba, ohleduplnost vůči životní prostředí, prostornost, a několik dalších hledisek považovaných za obzvlášť důležité na rostoucích trzích v střední a východní Evropě, například: velikost dealerské sítě a snadná dostupnost náhradních dílů a příslušenství.
Předseda AUTOBEST Ilja Seliktar jménem jury prohlásil: „Cruze je nyní nejlepším automobilem, který jde v regionu koupit.“ a dodal, že kompaktní sedan Chevrolet se stal „celkovým vítězem s vynikající hodnotou za vynaložené peníze (value for money).“
Wayne Brannon, prezident a výkonný ředitel Chevrolet Europe, řekl: „Prodej modelu Cruze v celé Evropě překonal naše nejoptimističtější odhady. Tohle auto má vše, co očekáváme od Chevroletu, pokud jde o hodnotu: spojuje výjimečný vzhled s vysokou úrovní bezpečnosti a spolehlivosti – a to všechno za velmi přijatelnou cenu.“
Začátkem tohoto měsíce ocenilo Euro NCAP nový Chevrolet Cruze 5 hvězdičkami za bezpečnost. Podle hodnocení Euro NCAP získal Cruze 79 bodů ze 100, čímž se stal jedním z nejbezpečnějších vozů mezi osobními automobily. Cruze dosáhnul 96% v ochraně dospělých členů posádky a to ho vyneslo na druhé místo v letošních hodnoceních a porazil i všechny testované prémiové značky.
Cruze získal maximální počet 16 bodů za zkoušku čelního nárazu s překrytím a maximální počet 8 bodů za boční náraz do pohyblivé neformovatelné bariéry. Cruze je prvním osobním automobilem, který získal maximální počet bodů současně v obou uvedených zkouškách od začátku hodnocení nárazových testů Euro NCAP v roce 1997.
Ve střední a východní Evropě se do konce října 2009 prodalo 5622 vozů Chevrolet Cruze. V České republice to bylo 300 vozů a v segmentu kompaktních sedanů tak Cruze získal tržní podíl téměř 15%.
Chevrolet
Chevrolet je přední světovou značkou General Motors s ročním prodejem 4,5 milionu vozů ve více než 130 zemích. Je čtvrtou největší značkou automobilů na světě a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Vozy Chevrolet se vyznačují expresivním designem, energickým výkonem a snaží se poskytnout nejvyšší hodnotu ve všech segmentech, ve kterých se prodávají.
Od znovuuvedení značky v Evropě v roce 2005, Chevrolet více než zdvojnásobil svůj prodej, který v roce 2008 přesáhl 500 000 vozů. Součástí nové modelové řady vozů Chevrolet je malé Aveo, kompaktní sedan Cruze, SUV Captiva a ve střední třídě model Epica. Zbrusu nový městský automobil Spark přijde na trh začátkem roku 2010. Nejvýznamnějšími evropskými trhy jsou pro Chevrolet Rusko, Španělsko, Velká Británie a Německo. Značku založil v roce 1911 švýcarský emigrant Louis Chevrolet. Chevrolet se chystá oslavit 100 let existence uvedením přelomového automobilu Chevrolet Volt, elektřinou poháněného vozu s prodlouženým dojezdem.
Více informací o značce Chevrolet najdete na http://www.chevroleteurope.com nebo http://media.chevroleteurope.com
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií