Chevrolet Beat, nejpopulárnější ze třech známých studií miniautomobilů vystavených v tomto roce na autosalonech po celém světě i na internetu, bude základem pro nový sériový model, který se bude prodávat po celém světě. Představitelé automobilky Chevrolet to oznámil na právě zahajovaném autosalonu Los Angeles Auto Show.
>
Téměř 1,9 milionu účastníků on-line hlasování usnadnilo rozhodování představitelů automobilky Chevrolet připravit výrazně stylizovaný miniautomobil vycházející ze studie Beat. Prvotní produkce bude nasměrována na trhy mimo USA, výroba se spustí v polovině roku 2009.
„Veřejnost se dala slyšet: Počet hlasů třikrát přesáhl všechny předchozí zákaznické průzkumy GM a potvrdil, že Beat si získal příznivce po celém světě,“ říká Ed Peper, generální ředitel Chevroletu. „Chevrolet byl doslova zaplavený pozitivními reakcemi na každou ze třech studií miniautomobilů – ale Beat se stal jasným vítězem!“
Sériový model si zachová ducha expresivní studie Beat – připravuje se kompaktní model především do města, kam jej předurčují jeho rozměry a nízkoobjemový motor s mimořádně nízkou spotřebou. Novinka rozšíří celosvětovou nabídku značky Chevrolet, která prodává své automobily ve více než 120 zemích. Kompaktní model má výrazně posílit pozici své značky v segmentu miniautomobilů, což je nejrychleji rostoucí segment v mnoha zemích světa.
„Hospodárné automobily s atraktivním designem patří k základním atributům značky Chevrolet a nový automobil perfektně zapadá do tohoto trendu,“ vysvětluje Ed Peper. „Chystaná novinka se bude prodávat po celém světě.“
Chevrolet Beat, který vznikl v jihokorejském designerském studiu GM, se spolu se sesterskými studiemi Groove a Trax ucházel na internetu o přízeň veřejnosti – a přesvědčivě zvítězil. Protože Jižní Korea bude pro nový model primárním trhem, rozběhne se jeho výroba právě tam.
Studie Beat se spolu s koncepty Groove a Trax představila na autosalonu v New Yorku v roce 2007. Všechny tři prototypy, které byly navrženy tak, aby oslovily mladé zákazníky z městským aglomerací, vyzařují energii, rozmanitost a vynikají i mimořádnou hospodárností.
Beat je 3-dveřový hatchback s pohonem předních kol, jehož exteriér i interiér doslova vyzařují energii a umocňují image vysoce výkonného, perfektně vyladěného malého modelu. Efektní prolisy, světlomety i velká kola dělají ze studie Beat skutečnou osobnost. Dramaticky klesající linií od vrcholu zadního spojleru až k dolní části kapoty a protáhlými světlomety z LED diod tlumočí křivky exteriéru rychlost a dynamiku. Kliky dveří, které jsou součástí B-sloupku karoserie, zvýrazňují stylisticky čistý design. Velká kola rozměru 17“ jsou umístěna až do rohů karoserie, na zadním čele jsou umístěná zdvojená vertikálně řešená koncová světla z LED diod.
Mladí zákazníci vyznávají moderní technologie a studie Beat jim je nabízí například ve výsuvném středovém panelu. Ve vysunuté poloze se objeví obrazovka navigačního systému, v zasunuté poslouží jako odkládací prostor. Špičkový audiosystém Alpine obsahuje šest reproduktorů a subwoofer v zavazadlovém prostoru.
O značce Chevrolet
Chevrolet je jednou z nejrychleji sílících automobilových značek světa – v oblastech mimo USA vzrostly prodeje od roku 2001 o 158 procent! V roce 2006 se po celém světě prodalo 4,3 milionu automobilů Chevrolet, z toho v USA asi 2,8 milionu, tedy 65 procent. V období let 2005 a 2006 vzrostly prodeje Chevroletu v Latinské Americe, Africe a na středním východě o 19 procent, v Asijsko-pacifické oblasti o 19 procent a v Evropě o 15 procent. V Evropě vzrostly prodeje značky Chevrolet během prvních deseti měsíců tohoto roku o 32 procent.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií