Nejdůležitějším evropským trhem pro automobilku GM Daewoo byla vloni Itálie, kde své zákazníky našlo více než 34 000 nových vozů této značky, tedy o 9 % více než v předchozím roce. O výrazných 33 %, a na téměř 23 000 vozů, vzrostly prodeje značky GM Daewoo ve Španělsku, druhém nejdůležitějším trhu GM Daewoo. V jihozápadní Evropě se prodalo přes 14 000 vozů značky GM Daewoo, což j o 31 % víc než v roce 2002.
Úspěšné modely Daewoo Matiz, Evanda a Kalos:



Největšího růstu ovšem značka GM Daewoo dosáhla na menších trzích severní Evropy – v Dánsku se prodeje GM Daewoo meziročně zvýšily o 480 %, v Norsku o 247 %. Velmi dobře si modely GM Daewoo vedly i na mimořádně náročném německém trhu, kde se vloni prodalo 12 800 vozů, což je více než trojnásobek v porovnání s prodeji roku 2002.
„Dosáhnout na evropském trhu, který vzrostl o prakticky zanedbatelných 0,03 %, nárůstu prodejů o více než 20 % – to je skutečně pozoruhodný výkon,“ říká Hardy Spranger, výkonný ředitel společnosti GM Daewoo Europe.
Společnost GM Daewoo byla založena v roce 2002 a jedním z prvních kroků bylo ustavení nové prodejní sítě v Evropě. Koncem roku 2003 začala pracovat zastoupení GM Daewoo i v řadě východoevropských zemí. V roce 2004 budou zřízeny další prodejní organizace např. v Turecku nebo v Polsku. Z důvodů regionálních specifik jednotlivých zemí se modely GM Daewoo prodávají v řadě zemí pod značkou Chevrolet.
Posilování pozic je úzce spjato s uváděním nových modelů. Společnosti GM Daewoo stačil necelý rok od založení k uvedení třech nových modelových řad: Vyjely modely Kalos, malý pětidveřový hatchback, , komfortní limuzína Evanda a Nubira, atraktivní sedan.

V roce 2004 se na trhu objeví tři další nové modely: Kompaktní pětidveřový hatchback Lacetti, kombi Nubira a malý SUV model. Začátkem roku 2005 GM Daewoo uvede třídveřovou verzi modelu Kalos a oblíbený Matiz v nové generaci.
Značka GM Daewoo si v roce 2003 vedla úspěšně nejenom v Evropě. Její celosvětové prodeje vzrostly o 52 %, a to ze 375 000 vozů v roce 2002 na loňských 570 000 vozů. Protože korejský automobilový trh je stále v depresi, mimořádně důležitou roli hrál export. Automobilka vloni vyvezla 443 000 svých vozů, téměř dvakrát více než v roce 2002.
Na českém trhu se v roce 2003 prodalo celkem 1665 vozů Daewoo. Nejlépe si vedl kompaktní model Matiz, kterých se prodalo celkem 680 což jej vyneslo na celkově druhé místo v segmentu „Minivozů“, když jej překonal pouze koncernový „bratranec“ – Opel Agila. I přes silný nástup novinek od konkurence se Matiz stal u nás nejprodávanějším modelem své třídy za poslední čtvrtletí loňského roku. Výborně se rozjel také model Kalos, kterých se prodalo celkem 962.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas