S konceptem Vizón dává Cadillac na vědomí svůj záměr prosadit se také v dalším segmentu, tentokrát jako alternativa k segmentu SUV a kombi, neboť spojuje přednosti obou druhů vozidel. Na nové inovační globální platformě osobního vozu a s pohonem všech kol, jasným designem a nejnovějším projevem filosofie „Art and Science“ vstupuje tak Vizón do rostoucího trhu „Luxury Activity Vehiclec“. Ten oslovuje především úspěšné lidi s aktivním životním stylem, kteří touží po bezpečném voze s neobvyklým stylingem a flexibilním využitím prostoru.
Vnější design si i přes svoji jasnost a jednoduchost uchovává typické znaky předchozích studií, tzn. klasický chladič nebo vertikální přední světlomety či zadní svítilny, předchozích studií. Jasný přímočarý design je přerušen decentně vykrojenými blatníky, které Vizónu propůjčují luxusnější tvary. Stylistické chladičové prvky pokračují až k bočním větracím „žábrám“. U odstaveného vozu jsou jejich lamely uzavřeny, teprve po nastartování se automaticky otevřou, aby mohly odvádět horký vzduch a podporovat chlazení.
Interiér nabízí jak pohodlí čtyřem cestujícím, tak velký zavazadlový prostor či inovační technologii a luxusní výbavu. Celý vnitřek se vyznačuje atraktivními barvami, které navazují útulnou atmosféru. Kožená sedadla jsou vyhřívaná i chlazená a jsou ukotvena ve speciálních úchytech. Nemají tedy žádné rámy ani kolejnice, na čemž vydělali hlavně osoby na zadních sedadlech větším prostorem pro nohy.
Pokud je vozidlo mimo provoz, potom jsou ukazatelé ukryty za clonou, která uvolní pohled na přístroje teprve až po otočení klíčkem zapalování. Exkluzivní ztvárnění přístrojů má opět na svědomí prvotřídní klenotník Bulgari, jehož rukopis nese už předchozí Imaj i sériová varianta luxusního roadsteru na bázi modelu Evoq. Řidič si může sám zvolit způsob zobrazování údajů jako třeba rychlosti, otáček motoru, stavu paliva či teploty chladicí kapaliny. V opěradlech předních sedadel jsou umístěny obrazovky, DVD přehrávač a „Bose-Sound“ systém. Miniaturní videokamery nahrazují zpětná zrcátka, která teprve po nastartování motorů zobrazují prostor za vozidlem. Třetí brzdové světlo v barvě vozu zabírá celou šíři automobilu.
K bezpečnostní výbavě patří samozřejmě systém nočního vidění, který infračervenými paprsky zachytí předměty nacházející se před vozidlem a speciální kamerou pak zobrazí na displeji: „Noční vidění“ překonává dosah tlumených světel 3 až 5 krát, dálkových dvojnásobně. Nechybí parkovací systém, který akustickými a optickými signály varuje před překážkou.
Další technologickou novinkou je čipová karta „EZ-key“, která pomocí čipu v přívěsku klíčů identifikuje řidiče. Když systém rozpozná řidiče, odblokuje vozidlo a uvede zpětné zrcátko i sedadlo do předem stanovené pozice. Vůz se pak nastartuje otisky prstů na volantu. Za elektricky ovládanou zadní stěnou se nachází objemný zavazadlový prostor, jehož podlaha je rovněž elektricky výškově nastavitelná a to tak, že nad vlastní podlahou může vzniknout další využitelná plocha.
Pod kapotou se ukrývá zážehový vidlicový osmiválec Northstar 4.6 o výkonu 224 kW (305 k) a točivém momentu 420 N.m, který je na všechna kola přenášen pětistupňovým „automatem“. Pohonnou jednotku a podvozek řídí systém příští generace kontroly stability. Senzory ve vozidle registrují úhel natočení volantu a další pokyny řidiče. Pokud vozidlo špatně reaguje, aktivuje počítač zcela cíleně jednotlivé brzdy, aby vozidlo stabilizoval v požadovaném směru. Nový systém zahrnuje ještě tzv. „Active Steering Effort Compensation“, který může během jízdy snížit trakci nebo pří vyhýbacím manévru krátkodobě zasáhnout do řízení, aby se zlepšila stabilita a boční vedení, případně registruje nebezpečí bočního smyku. Poloaktivní systém kontroly podvozku optimalizuje jízdní vlastnosti a podle povrchu vozovky a stylu jízdy může plynule měnit nastavení tlumičů. Ke zvýšení bezpečnosti slouží rovněž „Adaptive Cruise Control“, který registruje provoz před vozidlem a podle něho přizpůsobuje i rychlost. Po uvolnění provozu, opět samočinně vozidlo zrychlí na předem nastavenou rychlost.
Zda se Vizón v podobě, jak je nyní presentován, objeví na silnicích, zůstává zahaleno tajemstvím. Řada technologií se však v příštích osobních automobilech jistě neobjeví, některé jsou jimi dokonce už vybaveny.