Suzuki

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Máca s.r.o.
Znojemská 86, 586 01 - Jihlava
567 302 971
jsedlak@automaca.cz

Celkem bylo prodáno 39 603 mini aut dvaceti třech modelů. Pořadí je následující: 1. Škoda Fabia – 25 727 2. Peugeot 206 – 2 040 3. Hyundai Getz – 1 503 4. Renault Thalia – 1 178 5. Citroen C3 

Celkem bylo prodáno 10 741 aut nižší střední třídy dvaceti šesti modelů. Pořadí je následující: 1. Peugeot 307 – 1 759 2. Opel Astra – 1 326 3. Ford Focus – 1 217 4. Renault Megane – 1 132 5. 

Celkem bylo prodáno 1 980 terénních aut třiceti pěti modelů. Pořadí je následující: 1. Toyota RAV4 – 292 2. Honda CR-V – 208 3. Kia Sorento – 173 4. Subaru Forester – 108 5. Nissan X-Trail – 92 6. Mitsubishi 

Za 1. pololetí bylo prodáno celkem 76 821 osobních aut, což je nepatrný nárůst (+ 0,87 %) oproti stejnému období roku minulého. První je značka Škoda s prodejem 36 640 osobních vozů, čímž dosáhla podíl 48 % na našem trhu. Následuje 

Celkem bylo prodáno 76 821 aut 39 značek. Pořadí je následující: 1. Škoda – 36 640 2. Renault – 4 583 3. Peugeot – 4 400 4. Volkswagen – 4 213 5. Opel – 3546 6. Ford – 3 094 

Celkem bylo prodáno 7 747 aut 30 značek. Pořadí je následující (včetně osobních upravených na lehké užitkové) : 1. Ford – 1 474 2. Volkswagen – 995 3. Peugeot – 814 4. Opel – 708 5. Citroen – 675 6. 

Osobních aut bylo prodáno o necelé 1 % méně než za stejné období minulého roku, lehkých užitkových aut o téměř 7 % více. Osobní automobily Za leden až květen 2003 bylo na českém trhu prodáno celkem 61 869 

Za 1. čtvrtletí bylo prodáno celkem 34 206 osobních aut, což je nepatrný rozdíl: o 65 aut více než ve stejném období roku minulého. Pokud vás zajímají přesné počty prodaných osobních a užitkových automobilů podle jednotlivých značek a modelů nebo 

Za rok 2002 bylo prodáno celkem 147 754 osobních aut, což je o 2,9 % méně než ve stejném období roku minulého. První je značka Škoda s prodejem 73 883 osobních vozů, čímž dosáhla podíl 50 % na našem trhu, avšak 

Synergie přináší výhody

Synergie přináší výhody

Thomas Owsianski je regionálním ředitelem Ford Motor Company pro zónu tvořenou Českou republikou a Maďarskem. Téma rozhovoru tedy bylo zřejmé: trhy ve střední Evropě a jejich specifika. SF: Vytvoření regionální skupiny zemí není v našich končinách u výrobců automobilů příliš