-
-
Video-pořad Autoperiskop.cz
-
REDAKČNÍ VIDEA A TESTY
-
Reklama
Suzuki
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Kontakt:
TAS Komplex s.r.o.
Svárovská 3135, 470 01 - Česká Lípa
487 853 913
tomas.taran@tascl.cz
Prodej osobních mini aut za 1. pololetí 2003
archiv
11.7.2003
11.7.2003
Celkem bylo prodáno 1 366 mini aut sedmi modelů. Pořadí je následující: 1. Opel Agila – 615 2. Fiat Seicento – 193 3. Daewoo Matiz – 180 4. Renault Twingo – 173 5. Suzuki Wagon – 132 6. Smart – …
Prodej osobních malých aut za 1. pololetí 2003
archiv
11.7.2003
11.7.2003
Celkem bylo prodáno 39 603 mini aut dvaceti třech modelů. Pořadí je následující: 1. Škoda Fabia – 25 727 2. Peugeot 206 – 2 040 3. Hyundai Getz – 1 503 4. Renault Thalia – 1 178 5. Citroen C3 …
Za 1. čtvrtletí bylo prodáno celkem 34 206 osobních aut, což je nepatrný rozdíl: o 65 aut více než ve stejném období roku minulého. Pokud vás zajímají přesné počty prodaných osobních a užitkových automobilů podle jednotlivých značek a modelů nebo …
Prodej automobilů a motocyklů v ČR v roce 2002
archiv
10.1.2003
10.1.2003
Za rok 2002 bylo prodáno celkem 147 754 osobních aut, což je o 2,9 % méně než ve stejném období roku minulého. První je značka Škoda s prodejem 73 883 osobních vozů, čímž dosáhla podíl 50 % na našem trhu, avšak …
Synergie přináší výhody
archiv
28.11.2002
28.11.2002
Thomas Owsianski je regionálním ředitelem Ford Motor Company pro zónu tvořenou Českou republikou a Maďarskem. Téma rozhovoru tedy bylo zřejmé: trhy ve střední Evropě a jejich specifika. SF: Vytvoření regionální skupiny zemí není v našich končinách u výrobců automobilů příliš …
Prodej automobilů a motocyklů v ČR za tři čtvrtletí 2002
archiv
11.10.2002
11.10.2002
Do 30. 9. 2002 bylo prodáno celkem 108 121 osobních aut, což je o 4,5 % méně než ve stejném období roku minulého. První je značka Škoda s prodejem 55 190 osobních vozů, čímž dosáhla podíl 51 …
Citroën Saxo kralovalo v San Remu
archiv
25.9.2002
25.9.2002
Juniorský šampionát Super 1600 vede značka Citroën Rallye San Remo sice probíhala už bez oficiální účasti továrního týmu Citroën, nicméně tato značka si připsala pozoruhodný úspěch. V absolutní klasifikaci šampionátu WRC si dlouho dobře vedl Philippe Bugalski na voze Citroën Xsara …