Suzuki

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
TAS Komplex s.r.o.
Svárovská 3135, 470 01 - Česká Lípa
487 853 913
tomas.taran@tascl.cz

Celkem bylo prodáno 1 366 mini aut sedmi modelů. Pořadí je následující: 1. Opel Agila – 615 2. Fiat Seicento – 193 3. Daewoo Matiz – 180 4. Renault Twingo – 173 5. Suzuki Wagon – 132 6. Smart – 

Celkem bylo prodáno 39 603 mini aut dvaceti třech modelů. Pořadí je následující: 1. Škoda Fabia – 25 727 2. Peugeot 206 – 2 040 3. Hyundai Getz – 1 503 4. Renault Thalia – 1 178 5. Citroen C3 

Celkem bylo prodáno 10 741 aut nižší střední třídy dvaceti šesti modelů. Pořadí je následující: 1. Peugeot 307 – 1 759 2. Opel Astra – 1 326 3. Ford Focus – 1 217 4. Renault Megane – 1 132 5. 

Celkem bylo prodáno 1 980 terénních aut třiceti pěti modelů. Pořadí je následující: 1. Toyota RAV4 – 292 2. Honda CR-V – 208 3. Kia Sorento – 173 4. Subaru Forester – 108 5. Nissan X-Trail – 92 6. Mitsubishi 

Osobních aut bylo prodáno o necelé 1 % méně než za stejné období minulého roku, lehkých užitkových aut o téměř 7 % více. Osobní automobily Za leden až květen 2003 bylo na českém trhu prodáno celkem 61 869 

Za 1. čtvrtletí bylo prodáno celkem 34 206 osobních aut, což je nepatrný rozdíl: o 65 aut více než ve stejném období roku minulého. Pokud vás zajímají přesné počty prodaných osobních a užitkových automobilů podle jednotlivých značek a modelů nebo 

Za rok 2002 bylo prodáno celkem 147 754 osobních aut, což je o 2,9 % méně než ve stejném období roku minulého. První je značka Škoda s prodejem 73 883 osobních vozů, čímž dosáhla podíl 50 % na našem trhu, avšak 

Synergie přináší výhody

Synergie přináší výhody

Thomas Owsianski je regionálním ředitelem Ford Motor Company pro zónu tvořenou Českou republikou a Maďarskem. Téma rozhovoru tedy bylo zřejmé: trhy ve střední Evropě a jejich specifika. SF: Vytvoření regionální skupiny zemí není v našich končinách u výrobců automobilů příliš 

Do 30. 9. 2002 bylo prodáno celkem 108 121 osobních aut, což je o 4,5 % méně než ve stejném období roku minulého.       První je značka Škoda s prodejem 55 190 osobních vozů, čímž dosáhla podíl 51 

Juniorský šampionát Super 1600 vede značka Citroën Rallye San Remo sice probíhala už bez oficiální účasti továrního týmu Citroën, nicméně tato značka si připsala pozoruhodný úspěch. V absolutní klasifikaci šampionátu WRC si dlouho dobře vedl Philippe Bugalski na voze Citroën Xsara