Hyundai

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Celkem bylo prodáno 386 aut sportovní třídy třiceti dvou modelů. Pořadí je následující: 1. Mercedes-Benz CLK – 66 2. Citroen C3 Pluriel – 47 3. – 4. Hyundai Coupe, Peugeot 206 Cabrio – 40 5. BMW 3 – 24 6. 

Celkem bylo prodáno 1 980 terénních aut třiceti pěti modelů. Pořadí je následující: 1. Toyota RAV4 – 292 2. Honda CR-V – 208 3. Kia Sorento – 173 4. Subaru Forester – 108 5. Nissan X-Trail – 92 6. Mitsubishi 

Celkem bylo prodáno 76 821 aut 39 značek. Pořadí je následující: 1. Škoda – 36 640 2. Renault – 4 583 3. Peugeot – 4 400 4. Volkswagen – 4 213 5. Opel – 3546 6. Ford – 3 094 

Celkem bylo prodáno 7 747 aut 30 značek. Pořadí je následující (včetně osobních upravených na lehké užitkové) : 1. Ford – 1 474 2. Volkswagen – 995 3. Peugeot – 814 4. Opel – 708 5. Citroen – 675 6. 

Celkem bylo prodáno 39 603 mini aut dvaceti třech modelů. Pořadí je následující: 1. Škoda Fabia – 25 727 2. Peugeot 206 – 2 040 3. Hyundai Getz – 1 503 4. Renault Thalia – 1 178 5. Citroen C3 

A to zejména za vynikající prodejní výsledky, rozšíření a zkvalitnění prodejní sítě a za výrazné zviditelnění značky Hyundai v České republice. Hyundai Motor CZ, oficiální distributor vozů značky Hyundai v České republice, získal včera na Semináři distributorů a dealerů Hyundai ve 

V Evropě prodala KIA o 53 %, v naší republice dokonce o 197 % více vozů oproti stejnému období minulého roku. Za prvních šest měsíců letošního roku prodala automobilka Kia v 23 evropských zemích celkem 65 143 vozů. Kia byla zejména úspěšná v šesti 

Kyperská rallye: Tři Citroen xsary mezi pěticí nejlepších!

Z 51 startujících posádek dokončilo podnik pouze 17. Třetí, čtvrté a páté místo v konečném pořadí 31. ročníku Kyperské rallye, to je vskutku impozantní výsledek stáje Citroën Sport v dosavadním průběhu světového šampionátu v rallye (WRC). Značka Citroën navíc upevnila svou druhou pozici v Poháru 

Cílem je zvýšit spokojenost a loajalitu zákazníků. V souladu s rostoucími prodeji značky na evropských a celosvětových trzích se automobilka Kia také snaží zlepšovat úroveň a kvalitu servisních a poprodejních služeb. Ředitel zahraniční divize poprodejních služeb pan Park Hong 

Osobních aut bylo prodáno o necelé 1 % méně než za stejné období minulého roku, lehkých užitkových aut o téměř 7 % více. Osobní automobily Za leden až květen 2003 bylo na českém trhu prodáno celkem 61 869