Citroën

V roce 1916 se André Citroën, majitel muniční továrny v Quai de Javel, rozhodl pro velkoobjemovou výrobu silných a hospodárných automobilů. První automobil Type A byl vytvořen v létě1919 a do konce roku bylo vyrobeno ještě 2810 kusů. Roku 1922 vznikl další automobil Autochenille B2, který jako první automobil v historii překonal poušť Saharu. Později společnost Michelin v roce 1935 přebírá kontrolu nad Citroën. Roku 1976 se Citroën stal součástí koncernu PSA Peugeot Citroën a je jí dodnes.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PIA CZ spol.s.r.o., o.z. Auto Heller
Cihelní 3160/49b, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava
596 606 111
seat@autoheller.cz
Nová karosářská varianta Peugeotu 307 určená pro čínský trh

Bude představena již za dva týdny na autosalonu v Ženevě. Čtyřdveřový sedan bude vyráběn v závodu Wuhan v provincii Hubei v centrální Číně a na čínský trh bude uveden v průběhu léta 2004 pod jednoduchým označením „307“. Po vzoru ostatních 

Nový koncept Citroen Sport ve světové premiéře na letošním březnovém Autosalonu v Ženevě

Představením Citroenu Sport společnost Automobiles Citroen dokládá své další sportovní ambice. Koncept Citroën Sport není striktně podřízen všem sportovním pravidlům a omezením, nicméně představuje stylistický vývoj a vizi do budoucna, jakým směrem by se nástupce Xsary WRC mohl ubírat.  

Citroen C5 s výkonným turbodieselem 2,2 HDi v testu redakce

Testovaný Citroen C5 měl šestistupňovou převodovku a nejvyšší stupeň výbavy Exclusive. Hydropneumatické odpružení – Hydroactive III plus předčilo mé očekávání. Světlá výška C 5 je nezávislá na zatížení vozu. Výška vozu je variabilní – automaticky se mění v závislosti na 

Švédská Rallye - Loeb a Citroën píší historii.

První vítězství mimo asfalt! Také ve druhém dílu mistrovství světa v automobilových soutěžích zvítězil francouzský jezdec Sébastien Loeb na voze Citroën Xsara WRC. Po úspěchu v zahajovací soutěži v Monte Carlu vyhrál i Švédskou rallye. Citroeny Xsara WRC 

Včera – v neděli skončila Švédská rallye svou třetí etapou

Ve Švédské rallye zvítězil Loeb na Citroenu Xsara WRC před Gronholmem na Peugeotu 307 WRC. Celkem absolvovali jezdci ve třech etapách rallye 1 982 km, z toho devatenáct rychlostních zkoušek v délce 395 km. Na trati Švédské rallye Citroen Xsara 

Marcus Grönholm s novým Peugeotem 307 WRC vybojoval 2. místo, s Peugeotem 206 WRC se umístili Solberg na 6. místě a Carlsson na 8. místě. Druhé místo na stupních vítězů vybojoval Marcus Grönholm tento víkend ve Švédsku. Jeho výkon ho zároveň 

Citroen vítězí na Švédské rallye, která skončila včera v neděli

Vítězem Švédské rallye se stal Loeb na Citroenu Xsara WRC, jeho týmový kolega Sainz obsadil 5. místo. Citroeny Xsara WRC na trati Švédské rallye: V celkovém hodnocení Mezinárodního šampionátu po rallye Monte Carlo a Švédské rallye je na prvním 

Včera absolvovali jezdci Citroenu úspěšně druhou etapu Švédské rallye

Loeb na Citroenu Xsara WRC je v celkovém pořadí na 1. místě a jeho týmový kolega Sainz na 5. místě. Celkem absolvovali jezdci 1 386 km, z toho třináct rychlostních zkoušek v délce 298 km. Dnes je čeká 596 km 

Peugeot po druhé včerejší sobotní etapě Švédské Rallye (5. – 8. 2. 2004)

Marcus na Peugeotu 307 WRC je celkově na druhém místě a je připraven ke strhujícímu finále. Pouhých čtyřicet vteřin dělí po druhém dni Švédské rallye jezdce týmu Peugeot, Marcuse Grönholma, od první pozice. Jeho týmový kolega, Freddy Loix, 

Peugeot po včerejším prvním dnu na Švédské Rallye

Magický Marcus na novém Peugeotu 307WRC slibuje návrat do boje v dalších dvou dnech rallye. Návrat do bojů mezi špičku slibuje trojnásobný vítěz Švédské rallye Marcus Gronholm poté, co ho z nich během včerejšího dne vyřadily problémy s posilovačem řízení.