BMW

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Jarov
Osiková 2, Praha 3, 130 00
251 002 288
seat@autojarov.cz
Design: BMW, které nikdy nevyjelo

Pavel Hušek například kdysi navrhl logo dodnes používané Světem motorů, ale především je automobilovým designerem. Dlouhá léta pracoval v Německua před 13 lety tam například přišel s myšlenkou originálního a sportovně pojatého automobilu, který byl inspirován slavným předválečným modelem BMW 

Historie: Miniautomobil BMW Isetta

V poválečných letech neměla automobilka BMW nijak vyhraněný výrobní program a hledala stále nové cesty. Na jedné straně to byly osmiválcové limuzíny typu 502, na druhé třeba lidový vozík Isetta, který se však v padesátých letech stal jedním z nejpopulárnějších 

Luxusní automobily BMW - šedesát let od zahájení výroby

V letošním roce slaví BMW šedesát let od zahájení výroby velkých luxusních automobilů. První z nich, BMW 335, se objevil v roce 1939, tedy těsně před vypuknutím druhé světové války, a proto vzniklo jen 415 automobilů. Jeho poválečným nástupcem byly 

Jednoho z největších sportovních úspěchů ve své historii dosáhla francouzská společnost Michelin v letošním vytrvalostním závodu na 24 hodin v Le Mans: První tři vozy, které se prosadily na stupně vítězů startovaly na pneumatikách Michelin. V první desítce bylo nakonec celkem 

Gerhard Berger: „Jdeme správnou cestou“

Gerhard Berger hovoří o tom, jaké to je být divákem, o vývoji nového desetiválcového modelu a o nadějích BMW ve Formuli 1. Rakušan Gerhard Berger (39) začal závodnickou kariéru ve Formuli Ford v roce 1979. Později závodil na Mistrovství Evropy cestovních 

Tradice kupé BMW

Tradice kupé BMW

Nové kupé řady 3 je posledním krokem ve vývoji dvoudveřových sportovních automobilů BMW s uzavřenou karoserií. Jeho předchůdci získali obrovskou popularitu od šedesátých a sedmdesátých let. Zejména zájem amerického trhu, který je pro BMW největším exportním teritoriem, způsobil, že se 

Techno Classica ve znamení BMW

Dvakrát do roka se sjíždějí do Essenu příznivci benzínu a spáleného oleje. Už jedenáct let tady na jaře potkáte veteránisty z celé Evropy na největší výstavě a burze Techno Classica, těsně před vánocemi se tady zase otevírají brány Motor Show. 

Z kokpitu ředitelem - Gerhard Berger o vstupu BMW do F1

V roce 2000 se do světa F1 vrátí mnichovská značka BMW. Chtěla by navázat na osmnáct let starý titul mistra světa, dosažený Brazilcem Nelsonem Piquetem na monopostu Brabham s motorem BMW. Proto vloni v létě angažovalaRakušana Gerharda Bergera (40), který 

BMW Cruiser R 1200 C - lepší než originál

Vzáří 1997 mohli představitelé mnichovské automobilky s oprávněnou hrdostí předvést světu svou zbraň pro dobytí dosud ignorovaného segmentu trhu. Nádherný, veliký a nesporně originální cruiser R 1200 C poháněný pro značku tak typickým „boxerem”. A jak je u této slovutné 

BMW X5: Vhodný pro každou cestu

Na asfaltu je nové BMW X5 stejně rychlé a obratné jako limuzína, mimo silnici se však může chlubit nejmodernější technologií pohonu všech čtyř kol. Anton Knon, architekt z Pasova na bavorsko-rakouské hranici, je oddaným ctitelem značky BMW. Mezi modely, které tento