BMW

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
KONTAKT spol. s r.o.
Svobodova 2050, 511 01 - Turnov
481 325 726
oztu@havex.cz

Celkem bylo prodáno 7 747 aut 30 značek. Pořadí je následující (včetně osobních upravených na lehké užitkové) : 1. Ford – 1 474 2. Volkswagen – 995 3. Peugeot – 814 4. Opel – 708 5. Citroen – 675 6. 

Celkem bylo prodáno 15 431 aut střední třídy třiceti třech modelů. Pořadí je následující: 1. Škoda Octavia – 9 012 2. Volkswagen Passat – 1 478 3. Ford Mondeo – 902 4. Mazda 6 – 782 5. Opel Vectra – 

Celkem bylo prodáno 3 051 aut vyšší střední třídy devatenácti modelů. Pořadí je následující: 1. Škoda Superb – 1 091 2. Mercedes-Benz E – 294 3. Audi Allroad Quattra – 215 4. Audi A6 – 197 5. Peugeot 607 – 

Celkem bylo prodáno 197 aut luxusní třídy osmi modelů. Pořadí je následující: 1. Audi A8 – 87 2. Mercedes-Benz S – 60 3. BMW 7 – 36 4. Volkswagen Phaeton – 6 5. Jaguar XJ – 5 6. – 8. 

Celkem bylo prodáno 386 aut sportovní třídy třiceti dvou modelů. Pořadí je následující: 1. Mercedes-Benz CLK – 66 2. Citroen C3 Pluriel – 47 3. – 4. Hyundai Coupe, Peugeot 206 Cabrio – 40 5. BMW 3 – 24 6. 

Celkem bylo prodáno 1 980 terénních aut třiceti pěti modelů. Pořadí je následující: 1. Toyota RAV4 – 292 2. Honda CR-V – 208 3. Kia Sorento – 173 4. Subaru Forester – 108 5. Nissan X-Trail – 92 6. Mitsubishi 

Nové BMW X3 bude představeno již letos v září na frankfurtském autosalonu

Inteligentní pohon všech čtyř kol, rychlost až 224 km/h, výkon motoru až 170 kW a řada technických novinek. V segmentu SAV (Sports Activity Vehicle) dosahuje úspěšné BMW X5 vysokých prodejů. Stejný úspěch v prodeji se dá předpokládat u nového modelu BMW 

Lexus první, Toyota druhá, BMW třetí a Škoda čtvrtá. Index J.D. Power, zveřejněný ve Velké Británií, klasifikuje značky a modely automobilů ve čtyřech klíčových oblastech: kvality a spolehlivost vozidla, přitažlivost automobilu, náklady na pořízení a provoz a spokojenost se servisem.  

Osobních aut bylo prodáno o necelé 1 % méně než za stejné období minulého roku, lehkých užitkových aut o téměř 7 % více. Osobní automobily Za leden až květen 2003 bylo na českém trhu prodáno celkem 61 869 

Michelin, v první linii motoristického sportu

Červnový boj Michelinu na všech frontách Žádný jiný výrobce pneumatik se neangažuje v motoristickém sportu tak jako Michelin a nabitý diář odborníků z Michelin Sport v červnu to jenom dokazuje – dvacet závodních dní a osm soutěží v sedmi různých zemích světa. Zatímco tým