Logo automobilky Opel tak bude na rukávech dresů hráčů Borussia Dortmund i v sezoně 2017/18.
Opel je členem skupiny strategických partnerů vítěze německého poháru
– na rozdíl od třech dalších strategických partnerů BVB (hlavním sponzorem je firma Evonik, dodavatel Puma a pojišťovna Signal Iduna, která je držitelem práv na stadión fotbalového klubu) ale nebude Opel akcionářem klubu. Namísto toho strategický kontrakt předpokládá těsnější vazby Opelu s klubem Borussia Dortmund v oblasti komunikace. Tento záměr 3.srpna 2017 na tiskové konferenci v Dortmundu oznámili Jürgen Keller, výkonný ředitel automobilky Opel odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby v Německu, a Hans-Joachim Watzke, výkonný ředitel BVB.
Partnerství mezi Opelem a fotbalovým klubem Borussia Dortmund se datuje od roku 2012
Podle studie institutu pro výzkum trhu Nielsen Sports a Technické univerzity v Braunschweigu je toto partnerství hodnoceno jako „nejdůvěryhodnější a trvalé“ v rámci celé německé fotbalové scény.
Aktuální dohoda s klubem Borussia Dortmund představuje
– další angažmá značky Opel na poli fotbalu. Opel se soustředí na partnerství s kluby Borussia Dortmund a 1. FSV Mainz 05. Kromě toho je Opel nejméně do roku 2021 držitelem práv na pojmenování stadionu „OPEL ARENA“ ve městě Mainz. Opel je také partnerem manažera klubu Liverpool FC Jürgena Kloppa, který funguje jako sportovní ambasador značky. A Opel je rovněž dlouhé roky partnerem aktuálně kralujícího nizozemského fotbalového klubu Feyenoord Rotterdam. Sesterská značka Vauxhall je sponzorem národních fotbalových týmů Anglie, Walesu, Skotska a Severního Irska.
Více na:
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas