Ferrucio Lamborghini byl nucen po první ropné krizi v roce 1973 prodat 51 % svých akcií švýcarskému kupci, protože se jeho společnost dostala do finančních nesnází. 0 rok později pak prodal i zbylou část a to taktéž švýcarskému investorovi.
V následujícím období se firma neustále potýkala se značnými finančními potížemi, přesto ve výrobě pokračovala. Na počátku roku 1980 byl definitivně vyhlášen bankrot a společnost šla do likvidace. Výroba se opět rozběhla od června téhož roku, kdy firmu koupili známí francouzští potravinářští magnáti, bratři Mimranové. Během této doby automobilka vyráběla různé verze modelů Urraco a terénní studii Cheetah.
Jako důsledek rychlého rozvoje Automobili Lamborghini S.p.A. na počátku 80. let se objevila potřeba nové kapitálové investice. Firma Chrysler proto odkoupila 100 % akcií italského automobilového výrobce v dubnu 1987 a spravovala ji až do ledna 1994. Poté akcie prodal Chrysler firmě Megatech, která je součástí Setdco group z Indonésie. Během následujícího roku Lamborghini opět změnila majitele a 60 % akcií tak putovalo do rukou společnosti V´Power. Ta byla pod kontrolou „Tommyho‘ Suharta. Zbylých 40 % koupila malajská investiční společnost Mycom.
Počátkem minulého roku firma Audi začala jednat s Lamborghini o možné technické spolupráci. Ta nakonec vyústila v převzetí kontroly nad celým závodem od 24. července 1998.
Prvním modelem se značkou Lamborghini byl typ GT 350. Následovaly legendy s názvy Miura, Islero, Espada, Jarama a Countach. Tyto modely byly na trhu během 60. a začátkem 70. let. Následující desetiletí bylo ve znamení Urraca a terénní studie Cheetah. Na počátku 90. let se objevila novinka Diablo, která se v různých variacích vyrábí dodnes.
Současný modelový program zahrnuje následující typy: Diablo, Diablo SV, Diablo VT, Diablo Roadster a Roadster SV. Vozy jsou vybaveny motory V12, jež jsou schopny vyvinout výkon až 530 koní. Cena se na německém trhu pohybuje od 350 000 do 450 000 marek. Dále se Lamborghini věnuje výrobě a vývoji pohonných jednotek pro námořní závodní čluny.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií