Prodej osobních vozů Ford narostl o 43 %, vozů SUV o 8 % a užitkové vozy včetně pick-upů si připsaly růst ve výši 14 %.
Pokud jde o jednotlivé značky skupiny Ford v Severní Americe, samotný Ford vyskočil o 26 %, Lincoln o 16 % a Mercury o 6 %.
Na základě předběžných výsledků odhaduje Ford svůj lednový podíl na americkém trhu na 16 % – ve srovnání s lednem 2009 to představuje nárůst o dvě procenta.
Prodeje firemním zákazníkům se oproti lednu 2009 více než zdvojnásobily – růst v tomto sektoru činí neuvěřitelných 154 %. Trh firemními automobily byl začátkem loňského roku těžce poznamenán hospodářskou krizí a všeobecnou nejistotou ohledně dalšího vývoje ekonomiky.
Zatímco dříve měly úřady a velké společnosti největší zájem o pick-upy Ford řady F a užitkové modely Ecoline, nyní tomuto sektoru vévodí produkty jako Fusion, Taurus a Escape.
Další významná fakta:
Ford Fusion, který byl magazínem Motor Trend nedávno vyhlášen „Autem roku“, si v lednu připsal zvýšení prodejů o 49 procent (jedná se o sedan pro severoamerický trh, se stejnojmenným evropským modelem nemá kromě názvu nic společného).
Ford Taurus si našel 3 768 zákazníků, což je o 121 procent více než loni!
Silný růst zaznamenávají také volnočasové modely Ford. V roce 2009 byl Ford nejprodávanější značkou crossoverů v USA. Model Escape má za leden na kontě růst o 29 %, Edge o 26 procent a Lincoln MKX o 27 %.
Ford řady F, už 33 let v řadě nejprodávanější pick-up v Americe a 28 let nejprodávanější automobil v Americe vůbec, oslovil v lednu o 9 % více zákazníků než ve stejném období loňského roku; kompaktní pick-up Ranger si zvolilo o 47 % více zákazníků než v prvním měsíci roku 2009.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů