Airbus Helicopters představuje na „Dubajské airshow“, která se koná od 8 do 12. listopadu, nový civilní vrtulník H160.
První plány designu exteriéru vrtulníku vypracoval tým centra Peugeot Design Lab
– a pak je převzalo, vyvinulo a finalizovalo oddělení pro design interiéru společnosti Airbus Helicopters. Plynulé a dynamické linie prozrazují vizuální identitu vrtulníků této značky a představují generační skok, který vrtulník H160 ztělesňuje.
Dubajskou airshow, která se koná jednou za dva roky a je věnována vrtulníkům
– zhlédlo v roce 2013 celkem 60 000 návštěvníků. Společnost Airbus Helicopters zde letos představuje svůj nový civilní vrtulník střední nosnosti, který se dostane na trh v roce 2016: H160. Tento univerzální model je navržen tak, aby dokázal plnit různé úkoly: spojení pro personál těžebních plošin, účely veřejné služby, zásahy zdravotnické záchranné služby, pobřežní dohled i soukromé a podnikatelské cesty.
Na designu vrtulníku H160 (známého dříve jako projekt X4) začali pracovat designéři Peugeot Design Lab v rámci designérské soutěže, která ukázala záměr společnosti Airbus Helicopters otevřít se novým vlivům a vytvořit nové měřítko v oblasti designu. Tým designérů Airbus Helicopters poté na projektu několik měsíců pracoval. Výsledkem jejich úsilí je vrtulník, který se představuje na letošním ročníku.
„Použili jsme původní styl, který navrhlo studio Peugeot Design Lab, a dodali jsme stroji silnou osobnost dokonale symbolizující hodnoty inovací, výkonnosti a emocí, které jsou vrtulníku H160 vlastní. Na základě studie Peugeot Design Lab jsme vyvinuli stroj, který okamžitě dokáže upoutat pozornost provozovatelů letecké dopravy i široké veřejnosti. Design se stal pro program H160, jehož cílem je zanechat silný dojem jak svou jedinečnou osobností, tak svou výkonností, klíčovou prioritou,“ prohlásil Guillaume Chielens, manažer odpovědný za styl a design ve společnosti Airbus Helicopters.
Futuristický tvar vrtulníku H160 podtrhují i protáhlá okna
Jeho styl nabízí aktualizovanou verzi vrtulníku předchozí generace s označením Dauphin, jehož charakteristická příď zde byla zmodernizována. Z plynulých elegantních linií vrtulníku H160 čiší efektivnost a tichý provoz stroje, kterého bylo dosaženo pomocí řady inovací, jako je kostra z kompozitních materiálů, dvojplošníkový stabilizátor, nakloněný ocasní rotor, listy „Blue Edge“ atd.
„Peugeot Design Lab prokázal svou účastí na koncepci designu exteriéru vrtulníku H160 schopnost podílet se na složitých technologických projektech,“ vysvětlil Cathal Loughnane, ředitel studia typu Global Brand Peugeot. To od svého založení v roce 2012 pracovalo pro celou řadu zákazníků: Dassault Aviation, Alstom, Bombardier, Leclerc, skupina SEB, Quechua atd. Jedním z posledních projektů je Foodtruck PEUGEOT, Le Bistrot du Lion.
Veškeré informace o Peugeot Design Lab na:
PEUGEOT
Značka Peugeot, která je s 10 000 prodejními místy zastoupená v 160 zemích světa, spojuje intenzivní emoce a hledání dokonalosti.
V roce 2014 prodal Peugeot po celém světě 1 635 000 vozů, zlepšil své výsledky v Evropě a v Číně a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Se zcela obnovenou „osmičkovou“ řadou nabízí Peugeot nejmladší produktovou řadu ve své historii.
Vysoká úroveň kvality výrobků i služeb, elegance designu, péče o detail a jedinečný zážitek z řízení přispívají k emocím, které vzbuzuje každý vůz Peugeot. Tyto vlastnosti jsou pro značku, která prodala více než 60 milionů vozů, klíčové již 125 let.
Více na:
Airbus Helicopters
– je divize skupiny Airbus Group. Společnost přináší svým zákazníkům, kteří slouží a ochraňují veřejnost, zachraňují životy a bezpečně přepravují cestující ve vysoce náročných prostředích, ta nejúčinnější řešení – vrtulníky i servis. Flotilu společnosti tvoří v současné době 12 000 vrtulníků, které provozuje více než 3 000 zákazníků ve 152 zemích světa, s více než 3 miliony letových hodin za rok. Divize Airbus Helicopters zaměstnává více než 23 000 osob po celém světě a v roce 2014 činily její tržby 6,5 miliardy eur. V souladu s novou identitou společnosti, která je plně integrována do skupiny Airbus Group, přejmenovala divize Airbus Helicopters svou produktovou řadu a dřívější označení „ES“ nahradila písmenem „H“.
Více na:
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií