Čína představuje pro Citroën největší mimoevropský trh. V roce 2007 zde Citroën prodal 109 700 vozů. Od příchodu na čínský trh zde značka prodala již více než 800 000 vozů.
C-Elysée
Citroën vystavuje ve světové premiéře model C-Elysée. Tento vůz, vycházející z verze Elysée, přináší mnoho novinek, které se projevují na jeho stylu, kvalitě, technologii a jízdních vlastnostech.
Čelní strana C-Elysée má expresivní moderní vzhled, který je zcela v linii posledních novinek produkce Citroënu. Inovovaný vzhled je doplněn novými disky kol a zadními trojrozměrnými světly. Interiér se honosí novými předními sedadly a světlými odstíny čalounění.
C-Elysée získal více než 300 vylepšení u všech částí a funkcí vozu, jejichž cílem je uspokojit zákazníka, ať už stávajícího či nového. Úpravy, kterými vůz C-Elysée prošel, měly za cíl zajistit vynikající kvalitu jak pokud jde o vzhled, tak o.
Například brzdy byly opatřeny systémem nejnovější generace zabraňujícím zablokování kol. C-Elysée může být vybaven audio systémem s funkcí Bluetooth, jukeboxem s 6 CD na hard disku a přípojkou USB. Víko zavazadlového prostoru vozu C-Elysée má automatické otevírání.
Nová modelová řada má 3 úrovně konečné úpravy a 5 verzí a je k dispozici s motorem 1.6i 16v, jež splňuje normy Euro IV. Motor je spojen se 2 typy převodovek. Odpružení prošlo úpravami, jejichž cílem bylo snížit hladinu hluku. Na stánku bude představena i verze CNG.
Nový model C-Elysée přichází posílit modelovou řadu vozů, které v Číně vyrábí Dong Feng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA), což je společný podnik PSA Peugeot Citroën a jejího čínského partnera Dong Feng Motors. Tvoří ji vozy C2, Fukang, Xsara Picasso a C-Triomphe, které jsou všechny vyráběny ve Wuhanu v provincii Hubei. Tuto modelovou řadu doplňují modely dovážené z Evropy. Jde o C4 kupé, C5 sedan a C6.
C2 Kappa: dynamické partnerství
Citroën vystavuje koncept C2 Kappa, který vznikl ve spolupráci s nejvýznamnější značkou sportovního oblečení na čínském trhu. Prototyp navazuje na verzi C2 VTS, která se v Číně již prodává. Odlišuje se od ní specifickými prvky karoserie (přední strana, přední i zadní nárazník, přední i zadní světla, zadní spojler, obložení prahu, atd.) a zcela novou vnitřní i vnější výzdobou.
Značka chce s tímto konceptem nejen pokračovat ve své strategii individualizace modelu C2, který se mimo jiné zúčastnil čínského mistrovství v rallye, ale i otestovat reakci trhu na nové obchodní nabídky.
C-Cactus: Nové ekologické atraktivní pojetí funkcionalistického automobilu
Citroën s důmyslným konceptem C-Cactus rozvíjí nové pojetí automobilového designu a plní ambiciózní cíl značky, kterým je uvést na trh ekologický sedan s příjemným, atraktivním designem, vybavený hybridním pohonným agregátem a nabízený za stejnou cenu jako model C4 v základní výbavě.
K vyřešení této složité rovnice si Citroën vybral cestu nových koncepcí designu. Konstruktéři značky se rozhodli zavrhnout prvky, které nejsou nezbytné pro komfort, a soustředili se místo nich na technologii, styl a ekologickou výbavu, jež jsou pro uživatele přínosem.
C-Cactus je ekologický vůz. K jeho výrobě byl použit vysoký podíl recyklovaných a recyklovatelných materiálů, vyznačuje se dále nízkou spotřebou, stejně jako rostlina, po níž dostal své jméno,. Při hmotnosti pouhých 1180 kg a s hybridním pohonem HDi má C-Cactus spotřebu 2,9 l/100 km s emisemi CO2 78 g/km.
Za své nízké výrobní náklady vděčí použití moderních materiálů a racionálnímu konstrukčnímu procesu využívajícímu menší množství dílů. Kabinu vozu tvoří něco málo přes 200 součástí, což představuje téměř poloviční počet oproti konvenčnímu sedanu shodné velikosti.
Čína: hlavní trh pro značku
Čína zaujímá z pohledu Citroënu rozhodující místo. Již před několika lety se stala pro značku nejvýznamnějším mimoevropským trhem. V roce 2007 zde prodej dosáhl 109 700 vozů.
Od příchodu na místní trh v roce 1991 značka prodala již více než 800 000 vozů, díky čemuž se stala jednou z firem, které v zemi dobře znají.
Na čínském trhu je přítomno 217 prodejců 4S (Sales, Service, Spare parts, Standard) ve 186 městech, kteří jsou připraveni prodávat a postarat se o nové C-Elysée jako o ostatní nabízené vozy z modelové řady. Uživatelé mají 24 hodin denně k dispozici speciální telefonní linku.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií