Vítězství v rychlostních zkouškách:
- 1. etapa – RZ 1: Jari-Matti Latvala (Ford Focus),RZ 2 a 3: Sébastien Loeb (Citroen C4), RZ 4: Petter Solberg (Subaru Impreza), RZ 5 a 6: JM. Latovala, RZ 7: P. Solberg, RZ 8: S. Loeb.
- 2. etapa – RZ 9, 10: S. Loeb, RZ 11: Dani Sordo (Citroen C4), RZ 12: S. Loeb, RZ 13: D. Sordo, RZ 14 : Henning Solberg, RZ 15: S. Loeb a H. Solberg, RZ 16: S. Loeb a Chris Atkinson (Subaru Impreza).
- 3. etapa – RZ 17: JM. Latovala, RZ 18: zrušena, RZ 19: Mikko Hirvonen (Ford Focus), RZ 20: D. Sordo.
Nejlepší časy celkem:
- S. Loeb, 8 – JM. Latvala, 4 – D. Sordo, 3 – P. Solberg, 2 – H. Solberg, 2 – C. Atkinson 1 – M. Hirvonen, 1.
Vedení v soutěži:
- RZ 1 až 9: JM. Latovala, RZ 10 až 20: S. Loeb.
Konečné pořadí 5. Corona Rallye Mexico:
- 1. S. Loeb/D. Elena (Citroën C4 WRC) 3:33:29,9 hod.
- 2. C. Atkinson/S. Prevot (Subaru Impreza) + 1:06,1 min.
- 3. JM. Latvala/M. Anttila (Ford Focus) + 1:39,7
- 4. M. Hirvonen/J. Lehtinen (Ford Focus) + 3:38,7
- 5. H. Solberg/C. Menkerud (Ford Focus) + 4:57,9
- 6. M. Wilson/M. Scott (Ford Focus) + 6:28,9
- 7. F. Villagra/J. Perez-Companc (Ford Focus) + 19:03
- 8. R. Trivino/C. Salom (Peugeot 206) + 21:17,3
- 9. Ogier/J. Ingrassia (Citroën C2) + 25:24,9
- 10. J. Molder/F. Miclotte (Suzuki Swift) + 26:56,8
- ../..
- 17. D. Sordo/M. Marti (Citroën C4) + 34:15,1
Mistrovství světa FIA Pohár konstruktérů (3/15):
- 1. Ford, 37 – 2. Citroen Total, 25 – 3. Subaru, 25 – 4. Stobart, 19 – 5. Munchi’s, 6 – 6. Suzuki, 5.
Mistrovství světa FIA pořadí pilotů:
1. M. Hirvonen, 21 – 2. S. Loeb, 20 – 3. JM Latvala, 16 – 4. C. Atkinson, 14 – 5. P. Solberg, 9 – 6. G. Galli, 9 – 7. F. Duval, 5 – 8. A. Mikkelsen, 4 – 9. H. Solberg, 4 – 10. D. Sordo, 3 – 11. JM. Cuoq, 2 -12. F. Villagra, 2 – 13. T. Gardemeister, 2 – 14. PG. Andersson, 1 – 15. J. Hanninen, 1 – 16. R. Trivino, 1.
„Poslední den byl rozdělen na tři etapy, něco málo přes 60 kilometrů a spolu se závěrečnou superspeciálkou v Leonu to byla příležitost k závodění,“ uvedl Sébastien Loeb. „I přes naše vedení přes noc jsme vyjížděli do poslední etapy velmi opatrně. Vím, co mohou udělat nečekané překážky na trati, když musíte vymetat stopu, včetně proražení pneumatiky.“
Navzdory tomu prošli úřadující mistři světa posledním dnem bez úhony, navíc byla zrušena nejdelší rychlostní zkouška dne RZ 18 kvůli bezpečnosti startujících. Mexický výsledek znamená v pořadí 38. vítězství posádky Loeb – Elena v seriálu WRC. Však také byli při návratu na Poliforum v Leonu do servisního parku patřičně vítání kolegy z Citroënu Sport jako hrdinové.
„Jsem opravdu rád, že jsem tady vyhrál,“ řekl Sébastien Loeb. „Hlavně poté, co naše bilance ve Švédsku byla nulová. Bylo důležité pokusit se poskočit hned zpátky. Nebylo to ale vůbec lehké, zvláště když nás provázely startovní potíže, pro nás v Mexiku už asi typické. Ale zbytek soutěže se pro nás vyvíjel velice dobře. Moje prvenství patří k těm vítězstvím, která mám rád. Přišlo po tvrdém boji. Za nepřítomného Marcuse Grönholma nás zaskočil další Fin, který je navíc mladší, ale i patřičně zarputilý. Myslím, že v dalším průběhu sezony se máme na co těšit, což je pro mě příjemné. Pro tvrdé tratě posledního dne jsme zvolili pneumatiky Pirelli z tvrdší směsi, která měla zabránit propíchnutí. Žádný karambol nás nestihl, museli jsme ale upravit nastavení vozu. Celý tým pracoval výborně a naše dosažené časy na C4 WRC jsou příslibem pro zbytek sezony.“
Dani Sordo a Marc Marti dosáhli dobrých časů a dojeli na 17. místě s jejich Citroënem C4. „Prožili jsme zklamání hned první den, mou hlavní starostí bylo najít optimální nastavení vozu. První rallye na šotolinovém povrchu je pro mě povzbuzením do dalších podniků roku.“
„Vítězství je velkou odměnou pro všechny v Citroën Sport,“ uvedl Olivier Quesnel, sportovní ředitel Citroën Sport. „Reagovali jsme rychle a přizpůsobili dobře nastavení našich vozů místním podmínkám a charakteru tratí. Séb a Daniel se udrželi v kontaktu s čelem klasifikace a v Poháru konstruktérů jsme zastavili nepříznivý propad. Kromě vítězství Loeba potěšil výkon posádky Sébastien Ogier – Julien Ingrassia v seriálu FIA Junior WRC s jejich Citroënem C2 S1600. Pro tým FFSA to znamená první vítězství v rámci WRC.“
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií