Přijíždí nová generace vlajkové lodi Škody. Zcela nový Superb opět zvětšil své rozměry a může se pochlubit elegantním vzhledem a širokou škálou nových technologií. S výběrem ze šesti variant moderních motorů a vylepšenou aerodynamikou je efektivnější než kdykoli předtím.
Nabídka pohonných jednotek s výkony od 110 kW (150 k) do 195 kW (265 k) zahrnuje i plug‑in hybridní verzi s čistě elektrickým dojezdem až 120 km a motor 1,5 TSI s mild‑hybridní technologií, která se u modelu Superb objevuje poprvé. S novou generací bude elegantní liftback později nabízet také oba typy hybridní technologie, stejně jako je nyní nabízí praktické kombi. Nový interiér má čistý a prostorný vzhled s ještě intuitivnějším ovládáním včetně multifunkčních otočných ovladačů (Smart Dials) a softwarem ChatGPT. Ve větší míře jsou v něm také použity udržitelné materiály.
Šest jednotek
Nový Superb je k dispozici se šesti různými pohonnými jednotkami s výkony od 110 kW (150 k) do 195 kW (265 k). Tři benzinové motory, včetně motoru 1,5 TSI, který je nyní vybaven mild‑hybridní technologií, doplňují dva naftové motory. Superb Combi iV je vybaven druhou generací plug‑in hybridního pohonu, který umožňuje čistě elektrický dojezd až 120 km a také nabíjení stejnosměrným proudem. Plug‑in hybridní pohon bude později k dispozici také pro karosářskou verzi liftback. Všechny motorové varianty se dodávají s automatickou převodovkou DSG.
Plug-in hybrid
Plug-in hybridní verze s benzinovým motorem 1,5 TSI dostala větší vysokonapěťovou baterii. Jde klasicky o kombinaci elektromotoru s benzinovým motorem 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k), dohromady dosahuje celkový systémový výkon 150 kW (204 k). Výkon je přenášen na přední kola prostřednictvím šestistupňové automatické převodovky DSG. Nová vysokonapěťová baterie má celkovou brutto kapacitu 25,7 kWh, což je přibližně dvakrát více než u předchozího modelu. Díky tomu se dojezd vozu Superb Combi iV na čistě elektrický pohon téměř zdvojnásobil až na 120 km v režimu WLTP. Plug‑in hybridní pohon bude později k dispozici také pro karosářskou verzi liftback. Díky maximálnímu nabíjecímu výkonu 11 kW v domácích wallboxech a nabíjecích místech se střídavým proudem lze baterii dobít z 0 % na 100 % za 2,5 hodiny. Při nabíjení stejnosměrným proudem je krátkodobě maximální nabíjecí výkon až 50 kW. Dobití baterie z 10 % na 80 % pak trvá 25 minut. Objem palivové nádrže benzinového motoru u plug‑in hybridní verze činí 45 litrů.
Spalováky
Kromě plug‑in hybridní verze, která bude později dostupná také pro verzi liftback, jsou k dispozici tři benzinové a dva naftové motory. Všechny se pojí se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Benzinový motor 1,5 TSI je poprvé v modelové řade Superb vybaven mild‑hybridní technologií s uzavřeným systémem. Jeho součástí je 48V řemenem poháněný startér‑generátor a 48V lithium‑iontová baterie. Baterie je umístěna pod sedadlem spolujezdce. Energie získaná při rekuperaci, která částečně nahrazuje brzdění, může pomoci spalovacímu motoru elektrickým boostem nebo umožnit modelu Superb plachtit se zcela vypnutým motorem. Systém aktivního odpojování válců ACT+ navíc umožňuje motoru 1,5 TSI vypnout dva válce, pokud jejich výkon není potřeba, což snižuje spotřebu paliva. Vrcholný naftový motor o výkonu 142 kW (193 k) a vrcholný benzinový motor o výkonu 195 kW (265 k) jsou vždy ve spojení s pohonem všech kol. V případě potřeby může až 100 % hnacího momentu směřovat na zadní nápravu a až 85 % na jedno kolo s nejlepší trakcí. Všechny motory jsou vybaveny 66litrovou palivovou nádrží.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”