Osm generací výjimečnosti a pověstné spolehlivosti. Osm generací fenoménu, z kterého se už dávno stala ikona… Porsche 911 letos slaví šedesátku, pročež si automobilka na oslavu přichystala něco výjimečného.
Aby ve Stuttgartu tohle jubileum 60 let řádně oslavili, navrhli inženýři z Weissachu vysoce výkonný sportovní vůz pro čisté potěšení z jízdy: 911 S/T. Speciální edice vznikne v počtu 1963 kusů (rok uvedení první generace) a vůbec poprvé je spojen vysokootáčkový motor z 911 GT3 RS s manuální převodovkou a odlehčenou spojkou. S ní je spojen atmosférický boxer s objemem 4.0 litru a výkonem 386 kW (525 k). Porsche 911 S/T váží pouhých 1 380 kilogramů (pohotovostní hmotnost dle DIN včetně náplní), což z něj činí nejlehčí model generace 992. Volitelný designový paket ‚Heritage Design Package‘ čerpá inspiraci ze závodní verze 911 S z konce 60. a začátku 70. let minulého století.
Odkaz minulosti
Samotný název 911 S/T se odkazuje na výkonné verze první generace 911. Od roku 1969 Porsche nabízelo speciální závodní model 911 S. Interně se tato vozidla nazývala 911 ST. Úpravy podvozku, kol, motoru a karoserie výrazně zlepšily zrychlení, brzdění, trakci a přilnavost v zatáčkách. Velké spoilery a další aerodynamické úpravy přitom nebyly v těchto modelech ještě použity. Nový typ 911 S/T přebírá ducha původního modelu 911 S (ST) a interpretuje jej do současné generace. A teď to zásadní – protože je 911 S/T v současnosti nejlepší, extrémně vzácný, jedinečný a exkluzivní model, je také nejdražším v rodině 992. Cena vozu začíná na 7 milionech.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”