Nový Range Rover Sport SV je nejvýkonnější a nejdynamičtější Range Rover Sport všech dob, spojuje v sobě špičkový výkon a dynamiku s bezkonkurenčními schopnostmi automobilky.
Teď se po dobu prvního roku výroby prodává nový „sporťák“ v limitované edici SV EDITION ONE. Bohužel všechny už mají svého majitele, tedy klienta značky Range Rover.
635 koní
Nový Range Rover Sport je poháněn výhradně novým zážehovým motorem V8 4.4 Twin Turbo MHEV s výkonem 635 koní a točivým momentem 750 Nm. To je o 60 koní a 50 Nm více než měl kompresorem přeplňovaný pětilitrový V8 předchozí generace Range Roveru Sport SVR. I proto tohle všehoschopné SUV zrychluje z 0 na 100 km/h za pouhých 3,8 s a může dosáhnout maximální rychlosti 290 km/h. Také emise CO2 jsou o 15 % nižší než u V8 s výkonem 575 koní předchozí generace modelu.
Mimořádná výkonnost je umožněna kombinací prvků, které přinášejí úsporu hmotnosti až 76 kg. Poprvé jsou u sériově vyráběného vozu dostupná 23″ kola z uhlíkových vláken, karbon-keramické brzdy (u Range Roveru poprvé dostupná volitelná výbava) a standardně montovaná aerodynamická vylepšení, včetně kapoty z uhlíkových vláken.
SV EDITION ONE
Vrcholný model je symbolem moderní luxusní filozofie značky Range Rover a zpočátku je vyhrazen pro vybrané klienty po celém světě. Specifikace SV EDITION ONE představuje výběr nejlepších kombinací prvků, barev a povrchových úprav a každý takový vůz bude doplněn exkluzivním označením na předním splitteru, středové konzoli, panelech prahů dveří a osvětlení prostoru přede dveřmi.
Revoluční dynamika…
Nový sportovní Range se pyšní mnoha NEJ, první nebo revoluční. To platí i pro systém podvozku 6D Dynamics. Je nejpropracovanější ve své třídě a poprvé na světě představuje kombinaci hydraulicky propojených tlumičů, výškově nastavitelného pneumatického odpružení a kontroly naklánění karoserie. Tento revoluční poloaktivní systém, který odstraňuje potřebu konvenčních stabilizátorů, výrazně snižuje naklánění karoserie v příčném i podélném směru, aby byl při extrémním průjezdu zatáčkou a akceleraci udržen téměř vodorovný postoj karoserie. Zároveň snižuje hmotnost, zvyšuje přilnavost a přispívá k vyššímu komfortu a kultivovanosti.
… a první pneumatiky
Poprvé jsou u Range Roveru použity zadní pneumatiky o šířce 305 mm, které jsou o 20 mm širší než přední pneumatiky s šířkou 285 mm. Tato konfigurace se standardně dodávanými pneumatikami Michelin Pilot Sport All Season 4 dovoluje dynamické nastavení zadní části vozu, které zvyšuje přilnavost, stabilitu a trakci. Zvýšená tuhost zadní části vozu rovněž pomáhá zajistit okamžité reakce na řízení.
Nový Range Rover Sport SV je schopen na celoročních pneumatikách dosáhnout bočního zrychlení přesahujícího 1,1 G, což dokazuje výhody kombinace těchto systémů. Ve srovnání s předchozí generací Range Roveru Sport SVR na letních pneumatikách to představuje 22 % nárůst a hodnota bočního zrychlení je srovnatelná se sportovními vozy zaměřenými na ježdění na okruzích.
Karbonové brzdy a uhlíková kola
Poprvé jsou pro Range k dispozici i karbon-keramické brzdy (CCB), které poskytují špičkový brzdný výkon s vyšší odolností vůči vysokým teplotám, delší životností a snížením celkové neodpružené hmotnosti o 34 kg proti vylepšeným dvoudílným ocelovým kotoučům Dual-Cast, kterými je nový Range Rover Sport SV standardně vybaven. Toto snížení hmotnosti v každém rohu vozu má za následek ještě citlivější ovládání, lepší zrychlení a vyšší kvalitu jízdy.
Bez ohledu na to, jaký brzdový systém zákazník zvolí, jsou unikátní osmipístkové přední třmeny Brembo Octyma největší, jaké kdy byly u vozu Range Rover použity. Třmeny vyvinuté exkluzivně pro nový Range Rover Sport SV a tvarované tak, aby doplňovaly reduktivní design Range Roveru Sport SV, mají unikátní uspořádání pístků do kříže, které maximalizuje účinnost brzd. Exkluzivní volitelné barvy třmenů zahrnují žlutou, červenou, karbonově bronzovou a černou.
Pro další snížení hmotnosti mohou zákazníci zvolit poprvé u sériově vyráběného vozu použitá ultralehká 23“ kola z uhlíkových vláken. Tato inovativní dělená pětipaprsková kola, která jsou k dispozici na přání, ušetří v porovnání s konvenčními 23“ koly z lité slitiny téměř 9 kg na každém kole, celkem 35,6 kg, což se přímo projeví na zlepšení výkonnosti, ovladatelnosti a kvality jízdy. Přestože jsou kola neuvěřitelně lehká, jsou zkonstruována a testována podle nejpřísnějších norem odolnosti a robustnosti, stejně jako litá nebo kovaná kola Range Rover.
Výchozí cena pro Range Rover Sport P635 SV EDITION ONE je 5 466 710,- Kč včetně DPH a 2 482 729,- včetně DPH pro Range Rover Sport D250 SE.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií