Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang Mach-E.
Pedro v průběhu let vlastnil řadu vozů značky Ford a vybudoval si blízký vztah se zaměstnanci dealerství Auto Christian ve španělském Alicante. Právě oni se postarali o to, aby byl jedním z prvních, kdo si Mustang Mach-E prohlédl, a když se mu zalíbil, postarali se o to, aby se stal také jedním z prvních majitelů tohoto modelu. Od té doby jsou Pedrovi nápomocni při poznávání jeho nového vozu a sžívání se s ním. Žádnou velkou asistenci však nepotřeboval.
Zdálo by se, že v takovém věku bude přechod na hi-tech elektromobil složitý, nicméně prodejce Miguel Estrella z Auto Christian zaznamenal, že Pedro zvládá obsluhu Mustangu Mach-E velmi dobře. Miguel zná i mnohem mladší lidi, které představa přechodu na elektromobil stále trochu děsí, ale na Pedrově příkladu je vidět, že ve skutečnosti je to docela snadné.
Zejména na nabíjení si Pedro rychle zvykl. Má doma wallbox a nabíjí přes noc, aby měl ráno vůz vždy plně nabitý. Díky kultivovanosti Machu-E a snadnému ovládání, zvláště při jízdě na jeden pedál, se vydal i do míst, která nenavštívil padesát let. A co je na životě s elektromobilem podle něj samotného nejlepší? Že díky velkému dojezdu Mustangu Mach-E nemusí zastavovat na čerpacích stanicích ani dělat zastávky na nabíjení. 1
Lidé se často bojí změn, ale Pedro ukazuje, že i v jeho věku může být přizpůsobení se budoucnosti snazší a příjemnější, než se očekávalo.
„Nemůžete se budoucnosti vzepřít. Musíte ji předběhnout. Tento vůz je vozem budoucnosti.“
Pedro García, majitel Mustangu Mach-E
„Nejvíce se mi líbí, že nemusím jezdit na čerpací stanici. Doma mi nainstalovali nástěnnou nabíječku, tak nabíjím z ní a hotovo.“
Pedro García, majitel Mustangu Mach-E
1 Ford Mustang Mach-E v provedení s pohonem zadních kol a zvětšenou baterií má dle metodiky WLTP homologovaný dojezd na jedno nabití až 610 km.
Uváděné hodnoty spotřeby paliva, emisí CO2 a dojezdu na elektřinu byly naměřeny dle technických požadavků a specifikací evropských směrnic (EC) 715/2007 a (EU) 2017/1151 v aktuálním znění. Standardizovaná testovací procedura umožňuje srovnání různých typů automobilů od různých výrobců.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.