Nové logo je kombinací loga Fiat a slova „Professional“. Tím je zdůrazněna jak identita značky jako součásti Fiat Group Automobiles, tak i jasné mezinárodní působení.
Slovo „Professional“ vyzdvihuje aspiraci značky získat image nezávislého postavení a zároveň klade důraz na schopnost reagovat na potřeby profesionálních zákazníků. Nejlepším dokladem toho je skutečnost, že se tato značka stala po více než jedno století každodenním partnerem ve světě podnikání a sehrála významnou roli v hospodářském a společenském vývoji mnoha zemí.
Tato profesionalita je založena na čtyřech klíčových hodnotách a to na:
- schopnosti vycházející z přímých zkušeností na všech úrovních, počínaje projektovým manažerem a konče servisním mechanikem
- objemech prodeje na rozmanitých trzích, které jsou dosahovány díky řadě úspěšných výrobků značky
- plodném a stálém vztahu vytvořeném mezi společností a náročnými profesionály dopravního sektoru
- inovaci, která je pro vozy typická – vždy jsou o krok vpřed, pokud se týká změn a požadavků trhu
Při bližším pohledu na nové logo, navržené ‚RobilantAssociati‘ (agenturou specializovanou na poradenství v oblasti obchodních značek a strategického designu), vidíme, že rubínově červené slovo „professional“ se nachází v šedivém pruhu připomínajícím kovovou barvu, jež se používá ve venkovních označeních dealerů značky. Právě tato prodejní síť představuje pro „Fiat Professional“ strategickou výhodu. V Evropě působí 1 400 dealerů prodávajících lehké užitkové vozy Fiat. Více než 700 z nich je specialistů a fungují na základě přísných standardů týkajících se způsobu vystavování nových a ojetých vozidel, spolupracují se servisy zaměřenými na údržbu a opravy a s kvalifikovanými, speciálně vyškolenými prodejci.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií