ŠKODA AUTO je již po 18. oficiálním hlavním partnerem Tour de France

  • ŠKODA AUTO podporuje Tour de France od roku 2004
  • ŠKODA ENYAQ iV slouží jako velitelský vůz („Red Car“) ředitele závodu Christiana Prudhomma při 15 z 21 etap
  • ŠKODA AUTO sponzoruje již posedmé v řadě Zelený trikot pro vedoucího jezdce bodového hodnocení
  • Letošní kampaň WeLoveCycling „The beautiful circus: You have to love it. We do.“

V čele pelotonu letos opět pojede vůz ŠKODA ENYAQ iV.
Toto SUV s čistě elektrickým pohonem bude ředitel Tour de
France Christian Prudhomme používat jako mobilní centrum
závodu.

ŠKODA AUTO podporuje Tour de France letos již poosmnácté (26. června – 18. července 2021). Česká automobilka zajišťuje mobilitu organizátorů této tradiční cyklistické události i mnoha týmů celkovým počtem 250 vozů. Flotila zahrnuje modely ENYAQ iV, ŠKODA OCTAVIA a OCTAVIA iV, stejně jako ŠKODA SUBERB iV. Čistě elektrické SUV české automobilky bude letos opět sloužit jako velitelský vůz („Red Car“) a mobilní centrála ředitele Tour de France Christiana Prudhomma. Kromě toho ŠKODA AUTO sponzoruje Zelený trikot pro vedoucího jezdce bodového sprinterského hodnocení a jako partner oficiální aplikace Tour de France bude fanoušky průběžně informovat o aktuálním dění během závodu.

V čele pelotonu letos opět pojede vůz ŠKODA ENYAQ iV.
Toto SUV s čistě elektrickým pohonem bude ředitel Tour de
France Christian Prudhomme používat jako mobilní centrum
závodu.

Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO pro prodej a marketing, zdůrazňuje: „Dlouhá historie naší společnosti je neodmyslitelně spjata s cyklistikou. Z tohoto důvodu je ŠKODA AUTO pevně odhodlána být silným dlouhodobým partnerem mezinárodní elitní i amatérské cyklistiky. Podpora Tour de France je již od roku 2004 základním kamenem našich aktivit v oblasti sportovního sponzoringu. Nabízí nám příležitost viditelně a udržitelně zasadit naši značku a produkty do vhodného rámce a také sdílet naše nadšení pro tento skvělý sport s mezinárodní cyklistickou komunitou. Obzvláště mě těší, že ENYAQ iV, naše první plně elektrické SUV, bude použito jako ředitelské vozidlo na Tour de France.“

Logo Tour de France

108. ročník Tour de France odstartuje 26. června, kdy proběhne takzvaný Grand Départ v Brestu. Tour de France se skládá z 21 etap pokrývajících celkovou vzdálenost více než 3 300 kilometrů a zahrnuje šest horských etap. Peloton dorazí do cíle na pařížském Champs-Élysées 18. července.

ŠKODA AUTO je letos již poosmnácté oficiálním hlavním partnerem a dodavatelem vozů této největší světové cyklistické události, přičemž celkem poskytne kolem 250 automobilů. Flotila, zahrnující modely ŠKODA ENYAQ iV, ŠKODA OCTAVIA a OCTAVIA iV, stejně jako ŠKODA SUPERB iV, bude zajišťovat mobilitu organizátorů a vedení závodu a doprovázet peloton na trati jako servisní vozidla. ŠKODA AUTO zároveň poskytne VIP dopravu vítězům každoroční soutěže, kteří budou mít i tento rok šanci prožít Tour de France opravdu zblízka.

V čele pelotonu letos opět pojede vůz ŠKODA ENYAQ iV. Toto SUV s čistě elektrickým pohonem bude ředitel Tour de France Christian Prudhomme používat jako mobilní centrum závodu. Na startu každé etapy otevře posuvnou střechu vozu, aby zamával žlutým praporkem, a poté bude závod řídit z automobilu pomocí nejmodernější komunikační techniky. Kdykoli to bude nutné, může například vydávat bezpečnostní pokyny. Při některých etapách použije Christian Prudhomme jako „Red Car“ také vůz ŠKODA SUPERB iV s plug-in hybridním pohonem.

Logo ŠKODA AUTO bude v průběhu závodu zdobit Zelený trikot pro vedoucího jezdce bodového hodnocení, který automobilka sponzoruje od roku 2015. Vítěz největšího cyklistického závodu na světě zdvihne již pojedenácté na pařížské Champs-Élysées křišťálovou trofej. Za navržení této trofeje zodpovídají také letos ŠKODA Design a Peter Olah, vedoucí designu interiéru ve ŠKODA AUTO.

Kampaň značky ŠKODA AUTO „The beautiful circus: You have to love it. We do.“

ŠKODA AUTO také u příležitosti Tour de France spustila svou kampaň se sloganem „The beautiful circus: You have to love it. We do.“ Ta ukazuje, že cyklistiku musíte skutečně milovat, abyste zvládli tak náročný závod. ŠKODA tuto kampaň propaguje v televizních reklamách, na sociálních sítích a na svých webových stránkách zaměřených na cyklistiku www.welovecycling.com. Na těchto stránkách naleznou cyklističtí nadšenci zajímavé informace o nejznámějším cyklistickém klání na světě a také soutěž o výjimečné ceny.

Jako exkluzivní partner oficiální aplikace Tour de France značka ŠKODA zajistí, že budou mít fanoušci cyklistiky neustále přehled o tom, co se právě děje na trati. Aplikace Tour de France nabízí vedle průběžného pořadí a nejnovějších informací také sledování v reálném čase za pomoci GPS, profily jezdců a řadu dalších zajímavostí. Aplikace je zdarma ke stažení pro operační systémy Android a iOS.

Historie společnosti ŠKODA začala jízdním kolem

Vášeň pro cyklistiku sahá ve ŠKODA AUTO až k samým počátkům historie podniku. V roce 1895 totiž založili Václav Laurin a Václav Klement v Mladé Boleslavi továrnu na výrobu jízdních kol, čímž položili základy dnešní automobilky. Jako „hybná síla cyklistiky“ podporuje automobilka tento sport na různých úrovních. Vedle Tour de France a závodu kolem Španělska („La Vuelta“) podporuje česká automobilka celou řadu dalších národních i mezinárodních cyklistických závodů, a to jak pro profesionály, tak amatérské sportovce. Neodmyslitelnou součástí rozšířené nabídky značky ŠKODA jsou tak nejen jízdní kola, ale i cyklistické doplňky a příslušenství.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Enyaq překonal hranici 200 000 vyrobených kusů

Enyaq překonal hranici 200 000...

Škoda Auto dosáhla významného milníku v rozvoji své strategie e-mobility: celkem vyrobila již 200 000 vozů Enyaq a Enyaq Coupé. Jubilejním vozem se stal bílý Enyaq Coupé Sportline, který sjel z...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vloni v Česku přibylo 6640 nových osobních bateriových elektromobilů

Vloni v Česku přibylo 6640 nových...

V České republice byl v roce 2023 zaregistrován historicky nejvyšší počet nových bateriových elektrických vozidel. Podle kategorií se jednalo o 6640 osobních vozidel, 353 lehkých užitkových...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizované modely Scala a Kamiq přicházejí na český trh ve verzi First Edition

Modernizované modely Scala a Kamiq...

Dvojice kompaktních modelů značky Škoda přichází v inovované podobě. České zastoupení automobilky pro tuto příležitost připravilo speciální nabídku vozů Scala First Edition a Kamiq First...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

XVII. ročník Lak Racing Rallye Plzeň přinesl dramatický a divácky zajímavý souboj o celkové vítězství od první až do poslední rychlostní zkoušky. Jedním z jeho protagonistů byla posádka...