ŠKODA AUTO spouští virtuální showroom jako pilotní projekt

  • Virtuální showroom umožňuje zákazníkům online prohlídku modelů ŠKODA
  • Individuální podpora od zákaznického průvodce a vysoká úroveň interaktivity díky multimediálnímu obsahu
  • Koncept virtuálního showroomu vyvinul izraelský IT startup Matter, který v roce 2020 zvítězil v heckathonu ŠKODA AUTO DigiLab „COVID Mobility Race“

Nová online platforma nabízí zákazníkům možnost prohlížet
a procházet vozidla u autorizovaného prodejce, jako by tam
byli osobně. Štítky, videa a zvukové soubory poskytují
nepřeberné množství informací o každém voze.

ŠKODA AUTO DigiLab a izraelský IT startup Matter vyvinuli virtuální showroom pro prodejní partnery české automobilky. Nová online platforma nabízí zákazníkům možnost prohlížet a procházet vozidla u autorizovaného prodejce, jako by tam byli osobně. Štítky, videa a zvukové soubory poskytují nepřeberné množství informací o každém voze. Koncept je založen na projektu izraelské IT společnosti Matter. Na hackathonu „Covid Mobility Race“, soutěži nápadů a programování, kterou v roce 2020 uspořádal ŠKODA AUTO DigiLab, se díky tomuto řešení dostal IT startup na první místo.

Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu zdůraznil: „ŠKODA AUTO nadále pokračuje v digitalizaci všech oblastí podnikání. Virtuální showroom dává prodejcům a dovozcům příležitost i nadále sloužit svým zákazníkům i během pandemie covid-19. Nabízí pohled do budoucnosti digitálního prodeje automobilů. “

Andre Wehner, Chief Digital Officer společnosti ŠKODA AUTO, uvedl: „Virtuální showroom je přímým výsledkem úzké spolupráce mezi společností ŠKODA AUTO DigiLab a dynamickou startupovou scénou v Tel Avivu. Vyhledáváme vhodné lokální partnery, kombinujeme naše odborné znalosti a realizujeme projekty společně – vždy s cílem přidat našim zákazníkům skutečnou hodnotu. To je přesně to, čeho jsme tímto novým portálem dosáhli. “

Prostřednictvím portálu virtuálního showroomu mohou zákazníci společnosti ŠKODA AUTO navštívit svého místního autorizovaného prodejce online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a prohlížet si vystavená vozidla. Lze také volně procházet prostory autosalonu, podle vlastního rozhodnutí si prohlédnout příslušný model ŠKODA a nakonfigurovat jej prostřednictvím online nástroje. Všechny potřebné informace jsou přehledně zobrazovány, a to včetně technických údajů daného modelu. Kromě toho je možné vozidlo prohlížet z různých úhlů. Potenciální zákazníci si mohou také u autorizovaného prodejce domluvit zkušební jízdu. Díky modulární struktuře virtuálního showroomu je rovněž možná integrace dalších prvků, jako je třeba virtuální realita.

V závislosti na jednotlivých trzích bude portál provozován buď dovozcem, nebo samotnými prodejci. Pilotní projekt byl již úspěšně zahájen u izraelského importéra ŠKODA AUTO Champion Motors. Na úrovni prodejců si může každý obchodní partner přizpůsobit platformu a její digitální funkce tak, aby vyhovovaly jeho potřebám.

Tento nový kanál také umožní českému výrobci automobilů komunikovat se svými zákazníky a budovat profil jejich zájmů a preferencí. Zpětná vazba zákazníků k vystaveným vozidlům, například nabízené služby nebo samotná prezentace, umožní společnosti ŠKODA AUTO dále cíleně zlepšovat zákaznickou zkušenost.

Platforma pochází od izraelského startupu Matter, který v červnu 2020 zvítězil s konceptem virtuálního showroomu na hackathonu „Covid Mobility Race“ společnosti ŠKODA AUTO DigiLab. Účastníci byli vyzváni, aby vyvinuli technologie a nástroje, které pomohou automobilovému průmyslu během pandemie. Při implementaci konceptu virtuálního showroomu použila společnost Matter inovativní vizualizační nástroje z realitního obchodu a vlastní 3D technologii.

Od dnešního dne jsou dveře do virtuálního showroomu otevřené. Zájemci mohou nyní navštívit zákaznické centrum ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi odkudkoli na světě pomocí počítače nebo mobilního zařízení.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Enyaq překonal hranici 200 000 vyrobených kusů

Enyaq překonal hranici 200 000...

Škoda Auto dosáhla významného milníku v rozvoji své strategie e-mobility: celkem vyrobila již 200 000 vozů Enyaq a Enyaq Coupé. Jubilejním vozem se stal bílý Enyaq Coupé Sportline, který sjel z...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vloni v Česku přibylo 6640 nových osobních bateriových elektromobilů

Vloni v Česku přibylo 6640 nových...

V České republice byl v roce 2023 zaregistrován historicky nejvyšší počet nových bateriových elektrických vozidel. Podle kategorií se jednalo o 6640 osobních vozidel, 353 lehkých užitkových...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizované modely Scala a Kamiq přicházejí na český trh ve verzi First Edition

Modernizované modely Scala a Kamiq...

Dvojice kompaktních modelů značky Škoda přichází v inovované podobě. České zastoupení automobilky pro tuto příležitost připravilo speciální nabídku vozů Scala First Edition a Kamiq First...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

XVII. ročník Lak Racing Rallye Plzeň přinesl dramatický a divácky zajímavý souboj o celkové vítězství od první až do poslední rychlostní zkoušky. Jedním z jeho protagonistů byla posádka...