Od 25. února má Peugeot nového lva

Nejstarší stále fungující automobilová značka na světě potvrzuje svou osobnost a charakter novým logem. Otevírá se tak nová stránka v její historii.

Peugeot odhaluje své nové logo: znak s impozantní lví hlavou. Od roku 1850 měl Peugeot postupně deset log, na nichž se vždy objevoval lev. Nyní vznikla ve studiu Peugeot Design Lab[1] jedenáctá verze, která představuje výraznější styl, kvalitu a eleganci.

Dosud používané, v pořadí desáté logo bylo uvedeno v roce 2010. Nyní v souvislosti s posunem značky k vyšším kategoriím výrobků nastal čas na změnu. Poté, co Peugeot v posledních deseti letech kompletně obnovil svou modelovou řadu, ve stejném duchu modernizuje i logo.

V roce 2021, kdy se na trh chystá nová produktová řada, jejímž prvním zástupcem bude nový Peugeot 308, spouští se nový web a rodí se Stellantis, se tak přicházející logo stane symbolem další éry.

Peugeot je značka, která jde s dobou. Drží krok s inovacemi, předvídá změny rozhodování zákazníků o nákupu vozu a připravuje nová řešení mobility. Peugeot také čerpá z minulosti. Zažil všechny revoluce: průmyslovou, technologickou, politickou, sociální, digitální a nyní i environmentální. Základem jeho strategie pro udržitelnou budoucnost je energetická transformace a bezemisní mobilita. To vše tvoří DNA značky.

Peugeot je také silná společnost, vedená svým instinktem, stejně jako je její symbol: lev. Díky tomu je nadčasovou značkou.

Za posledních deset let prošla celá produktová řada výraznou kvalitativní proměnou. A výsledek se dostavil, což dokazují ocenění „International Van of the Year“ (Mezinárodní dodávka roku) pro Peugeot e-Expert v roce 2021 a pro Peugeot Partner v roce 2019 a tři ceny Car of the Year“ (Auto roku), které získaly modely Peugeot 308 v roce 2014, Peugeot 3008 v roce 2017 a Peugeot 208 v roce 2020. Významným mezníkem je také elektrifikovaná řada osobních i lehkých užitkových vozů. Tento posun směrem nahoru v kvalitě a renomé nyní dovršuje práce na designu samotné značky.

Nové logo spojuje minulé i současné hodnoty značky a současně naznačuje budoucí vývoj. Hrdý lev, který Peugeot provází odjakživa, má vyjadřovat univerzální a multikulturní formy identity. Je synonymem prestiže, jistoty a nadčasovosti. Peugeot pomocí nového loga a nové grafické identity spojuje historii a modernost. Značka se s ním vydává dobýt nová teritoria, urychlit svůj mezinárodní růst, exportovat francouzský styl, know-how i eleganci.

Peugeot otevírá novou kapitolu ve své historii. Dává si za cíl proměnit každý okamžik, který zákazník ve voze stráví, v kvalitně prožitý čas. Současně má klient prostřednictvím nové identity značky vnímat dvě roviny: Primární je prožitek současné chvíle, která uživateli vozu přinese radost. Následně klient zaznamená kvalitu jako celek: vozy, showroomy, odvozené produkty, webové stránky, komunikace, označení … To vše jsou body kontaktu klienta se značkou, které společně vytvářejí soudržný systém.

Webové stránky fungují jako „online prodejna“. Jsou jednoduché, efektivní a intuitivní. Jejich vizuální i grafické aspekty zaujmou jak soukromou, tak firemní klientelu. Stránky umožňují veškeré aktivity kamenných prodejen: seznámit se s vozem, nakonfigurovat si ho dle přání, uzavřít prodejní smlouvu, zajistit si financování, vyřešit odkup staršího vozu atd. Čas strávený se značkou Peugeot formou online se tak stává efektivním, ale současně i příjemným okamžikem.

Také showroomy procházejí přeměnou. Stávají se z nich útulnější místa, kde se návštěvníci setkávají s řadou zajímavých vizuálních podnětů a mohou zjistit mnoho nových věcí. Uvědomí si zde, jak rychle probíhá přechod k novým zdrojům energie, objevují zde také nové možnosti mobility a nové technologie.

Webové stránky a prodejní místa se tak vzájemně doplňují a posouvají se směrem k vyšší kvalitě.

Kampaň „THE LIONS OF OUR TIME“

Peugeot svou novou mezinárodní reklamní kampaň cílí na své zákazníky, ale nejen na ně. Snaží se získat nové univerzální teritorium – čas. Oslavuje „lvy současné doby“, v rámci všech věkových skupin, kultur a prostředí. Pro tyto „lvy“, ztvárněné v reklamní kampani, má kvalitně strávený čas vyšší hodnotu než cokoli jiného. Peugeot v kampani LIONS OF THE OUR TIME motivuje spotřebitele, aby přebrali kontrolu nad tím, co je nejcennější – nad časem – a přeměnili ho na kvalitní, obohacující chvíle plné zážitků. Peugeot jako inovativní špičková nespecializovaná značka usiluje o to, aby si zákazníci užili každou minutu, ať už online, na palubě jeho automobilů, nebo v showroomech.

A vzhledem k tomu, že kontakt klienta se značkou Peugeot je mnohem komplexnější než prodejní místa či web, přichází značka i s novou lifestylovou kolekci, která je jednoduchá, atraktivní a kvalitní. Tvoří ji oblečení, kožené zboží, módní doplňky, elektronika, předměty pro stolování, kancelářské potřeby, miniatury… celý vesmír Peugeot, který ladí s novou identitou.

Nové logo otevírá cestu k ekosystému značky, který se neomezuje pouze na vizuální identitu. Přináší s sebou hlubší změnu. Změnu postoje, nový stav mysli, nový životní styl. Cílem je nabízet svým současným i budoucím zákazníkům značku, která bude vyhovovat jejich požadavkům.

Značka Peugeot je nadčasová. Znovu a znovu přetváří sama sebe.

[1] Designové studio značky Peugeot určené pro externí zákazníky.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
TAS Komplex s.r.o.
Svárovská 3135, 470 01 - Česká Lípa
487 853 913
tomas.taran@tascl.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Olomouc se chystá na druhou soutěž šampionátu v ecorally

Olomouc se chystá na druhou soutěž...

Letošní Mistrovství ČR v ecoRally pokračuje druhou soutěží. Po úvodním podniku v Českém Krumlově přichází druhé kolo, a to se odehraje o nadcházejícím víkendu v podhůří Jeseníků....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Peugeot 208, ikonický drobek a nejprodávanější vůz v Evropě v roce 2022, dostal nový outfit. Modernizací se stává ještě neodolatelnějším, zejména pak jeho elektrická verze E-208, která...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ PEUGEOT 5008: Sedmimístné SUV pro cestování první třídou

NOVÝ PEUGEOT 5008: Sedmimístné SUV pro...

Už za pár měsíců dorazí na evropské trhy jako postrach konkurence. Jako inovativní záležitost nastavující v segmentu C-SUV tak trochu nová měřítka. Nový Peugeot E-5008 se stane jediným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 3008 SUV fastback už má českou cenu

Nový Peugeot 3008 SUV fastback už má...

Už příští rok bude mít Peugeot nejširší nabídku elektromobilů ze všech evropských mainstreamových výrobců automobilů. Velký krok k této metě udělal tím, když nahradil svůj bestseller...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot i-Cockpit vyfasuje umělou inteligenci ChatGPT

Peugeot i-Cockpit vyfasuje umělou...

Peugeot je jedním z prvních výrobců automobilů, který poskytl svým zákazníkům umělou inteligenci ChatGPT . Tento chatbot je začleněný do systému i-Cockpit® a aktivuje se zde prostřednictvím...