- Kia již třetím rokem po sobě pokračuje v roli hlavního partnera evropského mistrovství League of Legends European Championship (LEC), kterou zastává již od r. 2019
- Sezónu zahájí sponzorské video produkované společně s Riot Games (pořadatelem LEC), v němž se objeví i nově odhalené logo Kia
- Kia rozšiřuje své angažmá ve světovém marketingu v oblasti esportu, čímž navazuje na nedávné partnerství o pojmenování DWG Kia
Kia Corporation dnes oznámila, že bude i nadále vystupovat v roli hlavního partnera evropského mistrovství League of Legends European Championship (LEC), čímž naváže na dosavadní sponzoring oblíbené soutěže na poli esportu, kde je Kia partnerem již třetím rokem po sobě (od 2019).
„S pokorou vítáme návrat značky Kia do LEC, nyní již třetím rokem po sobě, jakožto i fakt, že LEC patří do prestižní skupiny partnerů zahrnující např. i Australian Open a FIFA,“ uvedl Alban Dechelotte, šéf programů partnerské spolupráce a obchodního rozvoje EMEA ze společnosti Riot Games. „Především jsme vděčni za to, že Kia vnímá LEC jako odrazový můstek pro její klíčové hodnoty změn a inovací, zejména v tomto rozhodujícím roce tohoto automobilového výrobce. Již se nemůžeme dočkat, až uvidíme, jak tato nová spolupráce podnítí kreativitu našeho talentovaného vysílacího týmu.“
Fanouškům League of Legends z celého světa bude Kia během celé sezóny nabízet různé zážitky spojené se značkou prostřednictvím marketingových akcí zahrnujících nový firemní branding a nejnovější modely.
„Těšíme se, jak prostřednictvím naší obrozené partnerské spolupráce s mistrovstvím LEC, řadícím se k předním světovým turnajům v oblasti esportu, budeme v aktivním spojení s fanoušky esportu z celého světa, kterým zároveň představíme novou značku Kia. Bude pro nás vzrušující hlavně okamžik, kdy se v herní mapě League of Legends ‚Summoner’s Rift‘ objeví naše nedávno odhalené firemní logo,“ komentoval Michael Choo, vedoucí týmu zákaznických zkušeností Kia.
Kia ve spolupráci s firmou Riot Games, pořadatelem LEC, vytvořila sponzorské video s názvem ‚Kia X LEC: The best idea‘ (Nejlepší nápad) k zahájení sezóny LEC 2021. Ve videu se objevuje i nové logo Kia, které firma odhalila teprve tento měsíc. Hudební video ‚I Want the LEC Back!‘ s elektromobilem Kia Niro EV, připravené na úvod loňské sezóny LEC, zaznamenalo přes milion zhlédnutí.
V letošní sezóně bude Kia dále sponzorovat předávání trojice cen mistrovství LEC, které nejlepší hráči roku 2021 získají v těchto kategoriích: ‚Kia All-pro team‘, ‚Kia Player of the Game‘ a ‚Kia MVP of the Split Award‘. V rámci hry se letošní sezónu kromě toho objeví vlaječky a opony s firemním označením.
Kia dále nedávno podepsala dohodu o partnerské spolupráci s DWG Kia (dříve DAMWON Gaming), vítězem světového šampionátu League of Legends 2020. Vedle partnerství s LEC a DWG Kia bude značka oslovovat fanoušky esportu prostřednictvím marketingových aktivit na podporu esportu v souladu s dlouhodobou strategií ‚Plán S‘, v jejímž rámci se bude Kia ještě více zaměřovat na elektromobilitu.
Sezóna LEC 2021 je rozdělena na tzv. jarní a letní split; první akce začíná 22. ledna v berlínském studiu Riot Games. Podrobnosti o termínu a místu konání finále jarního splitu budou oznámeny později.
League of Legends se od svého uvedení v roce 2009 postupně stala celosvětově největší a nejrychleji rostoucí platformou na poli esportu. Hře se dnes každý měsíc s chutí věnuje přes 100 milionů hráčů a ve 12 oficiálních ligách se již podařilo přilákat miliardy diváků z celého světa. Na nejvyšší evropské úrovni soutěže, kterou je mistrovství LEC, bylo jen v loňské sezóně zaznamenáno rekordních 800 000 zhlédnutí.
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií