Opel Tigra modelového roku 1999 je dodávána standardně u všech modelů s klimatizací, s novými patnáctipalcovými ráfky z lehkých slitin a probarvenými kliky dveří.Řada barev vnějšího laku byla rozšířena o zelenou Classic a zelenou Cypress.
U Opel Astra je u třídveřových verzí podstatně snadnější nastupování a překlápěcí přední sedadla mají mechanickou paměť na původní nastavení. Pětistupňová převodovka se sportovním charakterem je standardní výbavou u všech motorů mimo dieselových (1,7 TD a 2,0 Di). Na podzim se na trhu objeví nový čtyřdveřový sedan Astra. Dynamicky stylizovaný vůz čistých linií vyniká skvělou aerodynamikou (cx = 0,29) a výbornými jízdními vlastnostmi. Díky 261 cm dlouhému rozvoru nabízí sedan Astra nejenom velmi prostorný interiér pro cestující, ale v jeho zádi se ukrývá i mimořádně velký zavazadlový prostor o objemu 460 litrů. Sedan Astra má velmi pevnou karoserií, jejíž tuhost se proti předchozímu modelu téměř zdvojnásobila. Díky plnému galvanickému pokovení poskytuje výrobce dvanáctiletou záruku proti prorezivění karoserie. Škála motorů pro nový model zahrnuje tři zážehové a dva vznětové agregáty. Jejich výkony se pohybují od 90 k motoru 1.4 16V až po 115 k zbrusu nového čtyřválce, který se díky vyvažovacím hřídelím chlubí mimořádně klidným během. Výborným zátahem už z nízkých otáček a především skvělou spotřebou vynikají dva turbodiesely: 1.7 TD68 k a přímovstřikový čtyřválec se šestnácti ventily 2.0 DI 16V/82 k. První z nich má průměrnou spotřebu pouze 5,9 1 nafty na 100 km, druhý dokonce jenom 5,7 1 nafty na 100 km jízdy. Opel Astra sedan bude našem trhu od konce tohoto měsíce.
Opel Omega CD modelového roku 99 má podstatně rozšířené vybavení: xenonové světlomety, samočinnou klimatizaci, přístrojovou desku vykládanou imitací dřeva. Na trh přichází rovněž Omega v atraktivní verzi Sport. Tato verze je vybavena sportovními sedadly, novou mřížkou chladiče od firmy Irmscher, tempomatem, interiérem z imitace kevlaru a 16″koly.
Nejprve v řadě Omega se objevuje systém Philips CCRT 700 Carphone, který v jednom bloku slučuje dva přístroje: Mobilní telefon GSM a špičkový audiosystém. Tento high-tech systém nepotřebuje žádnou dodatečnou konzoli nebo kabeláž a je plně kompatibilní se SIM kartami všech evropských provozovatelů sítí mobilních telefonů. Elektronický telefonní seznam obsáhne stovku jmen a telefonních čísel. Ovládací prvky systému Carphone jsou umístěné na volantu a řidič může při telefonování využívat obvyklé funkce hands-free sady, což přispívá k vyšší bezpečnosti jízdy. Systém CCRT 700 pracuje s jedinou anténou pro rádio, mobilní telefon i satelitní navigaci GPS (Global Positioning System), pokud je v dané zemi v nabídce. Systém je připravený i pro příjem signálu služby Opel OnStar. Během příštích dvanácti měsíců se Carphone objeví také v nabídce vozů Opel Vectra, Astra, Corsa i Tigra.
Od počátku příštího roku se rozšíří nabídka motorů i pro vozy Opel Sintra: Vedle zážehových motorů 2.2 16V a 3.0 V6 se objevuje přeplňovaný vznětový čtyřválec řady ECOTEC s přímým vstřikem paliva do válců. Motor 2.2 DTI 16V disponuje výkonem 115 k, mohutný točivý moment 260 Nm je k dispozici v rozmezí 1900 až 2500 ot/min. Podle nejnovějších evropských norem činí kombinovaná spotřeba tohoto motoru pouze 7,9 1nafty na 100 km. Sintra s motorem 2.2 DTI 16V dosahuje nejvyšší rychlosti 175 km/h, z klidu na 100 km/h vůz zrychluje za 14,5 sekundy. Vyšší verze Opel Sintra CD mají elektricky ovládané střešní okno, elektricky jsou ovládaná i skla bočních oken. Tyto prvky výbavy jsou na přání k dispozici i pro verze GLS. Druhá řada samostatných „kapitánských“ křesel je nyní standardem Sintry CD, zákazníci tedy mohou volit mezi novým šestisedadlovým uspořádáním, nebo – tak jako doposud – sedmisedadlovým. Za příplatek se do Sinter CD dodávají tmavě probarvená skla. Standardem jsou u této verze elektricky ovládané boční pravé posuvné dveře z místa řidiče (u verze GLS jsou za příplatek)
Druhá generace Opel Frontera bude na konci října na trhu s novým turbodieselem s přímým vstřikem o objemu 2,2 l a výkonným zážehovým šestiválcem 3.2 l V6. Charakteristickým znakem Frontery je řazení pohonu všech kol pouhým stiskem tlačítka. Tento systém dovoluje u všech verzí volit mezi pohonem dvou či všech čtyř kol, a to i za jízdy rychlostí až 100 km/h. Frontera 1999 se vyrábí ve dvou provedeních: Ve třídveřové verzi Sport s kratším rozvorem a v delší pětidveřové verzi wagon. Zákazníci mohou také volit vyšší úroveň výbavy RS (pro verze Sport) a Limited (pro pětidveřové verze wagon). Za příplatek je možné získat verze RS a Limited poháněné motory V6 a DTI 16V také se čtyřstupňovou samočinnou převodovkou. Vznětový motor 2.2 DTI 16V (85 kW/115 k, 260 Nm při 1900 ot/min) se dvěma vyvažovacími hřídeli má průměrnou spotřebu 9,1 1/100 km, což je asi o 10 procent lnnéně než jeho předchůdce. Škála motorů pro novou Fronteru začíná u přepracovaného zážehového agregátu 2.2 l 16V s nejvyšším výkonem136 k s nejvyšším dosahovaným točivým momentem 202 Nm již při 2500 ot/min, který je také vybavený vyvažovacími hřídeli pro sametovější chod. Se svými moderními čtyřválcovými motory a prostorným interiérem je Frontera Sport skvělou nabídkou pro řidiče, kteří se nechají rádi zlákat k výletům mimo zpevněné silnice. Nejvýkonnější motor 3.2 V6 (205 k, 290 Nm při 3000 ot/min) se dodává pouze do verzí Limited.
Všechny novinky Opel modelového roku 1999 jsou již nyní k prohlídce a vyzkoušení u všech dealerů Opel v ČR.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů