„Pro nás byla Šumava velmi pěkný závod. Souboj s Petrem Křížkem nás zatáhnul do závodu a podařilo se ostatním ve třídě ujet. Na RZ 1 nám při prvním sjezdu dolů shořely brzdy, zbytek jsme pak jeli bez brzd a ztratili jsme na Křížka 30 sekund a bylo co dohánět. Naštěstí byl hned po jedničce servis a brzdy jsme mohli vyměnit,“ líčí úvod Šumavy Martin Rada.
„Následující dvojka až sedmička byly náročné tím, že se jelo v noci, v mlze i na blátě, ale dařilo se nám stáhnout ztrátu a spát jsme šli 0,1 vteřiny před Petrem jako první v N3. V sobotu nás čekaly náročné testy okolo Vimperka, náročný byl také noční přesun pro servis, ale ráno již nepršelo a vydali jsme se na sobotní zkoušky,“ dodává navigátor Roman Petr.
První ranní zkouška vyšla posádce rudé Alfy dobře, ale bohužel již v následující RZ 9 prorazili před vjezdem do lesa nad Čkyní kolo a dojížděli na ráfku. Byla z toho ztráta ve zkoušce na Křížka 29 vteřin a celkově po devíti erzetách Petr Křížek vedl o 10 vteřin.
„Bojovali jsme dál a s Křížkem se střídali ve vyhraných erzetách. Po 12 RZ měl Petr ještě náskok 9,1 vteřiny. Ve 13 RZ měl ale technický problém a odstoupil. Celkem jsme však do jeho odstoupení sedm RZ ve třídě N3 vyhráli a byl to krásný souboj ! Protože jsme měli velký náskok na Honzu Vaňáče, takticky jsme zvolnili a snažili se neublížit autu a dojet vítězně do cíle,“ popisuje rozhodující průběh závodu Martin Rada. Což se také nakonec povedlo. Druhý Jan Vaňáč v cíli ztrácel téměř 3,5 minuty, Rada navíc skončil na slušném 22. místě celkově a zároveň třetím ve skupině N.
„Byl to velmi pěkný závod na náročných a uklouzaných erzetách, o to více těší vítězství. Poděkování patří také týmu našich mechaniků – Lubošovi Horáčkovi, Rudovi Kadlecovi a Lukáši Křivinkovi, kteří tentokrát moc nespali. Budovali dvakrát servisní zázemí a dokázali udržet naši italskou krásku v provozu po celou dobu rallye. Myslím, že výběr tratě, zabezpečení a vlastní průběh pořadatelům vyšel a je třeba je za to pochválit,“ zakončuje bilancování druhého letošního startu Martin Rada.
Posádka nyní plánuje start na dubnové domácí AGROTEC IVECO rallye Hustopeče a potom v květnu v Českém Krumlově, kam přijíždí jako průběžně po dvou podnicích vedoucí posádka třídy N3.
Tisková informace AGROTEC racing teamu
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií