Chevrolet rychle rozšiřuje nabídku vznětových motorů: Po debutu vznětového motoru v Chevroletu Captiva a představení Chevroletu Epica se vznětovým agregátem přichází na řadu modelová řada Lacetti.
Od března roku 2007 bude pro modely Lacetti, Lacetti sedan a kombi Lacetti SW k dispozici vznětový motor o objemu 2,0 l a výkonu 89 kW/121 k. „Rozhodnutí představit náš nový vznětový model právě v Bologni má dva důvody“ říká Wayne Brannon, výkonný ředitel společnosti Chevrolet Europe. „Především jde o to, že Itálie je pro Chevrolet největším trhem v západní Evropě. A za druhé – právě vznětové modely jsou v Itálii mimořádně populární.“
Chevrolet Lacetti poháněný výkonným vznětovým motorem, jehož točivý moment vrcholí na hodnotě 280 Nm při otáčkách 2000 ot/min, zrychluje z 0 na 100 km/h za 9,8 s a dosahuje maximální rychlosti 186 km/h. I přes výborné dynamické parametry spotřebuje vznětový hatchback Lacetti jen 5,7 l nafty na 100 km, Lacetti sedan potom 5,7 l a kombi Lacetti SW jen 6,0 l/100 km (podle metodiky MVEG). Vzhledem k objemu palivové nádrže 60 l činí akční rádius vozu na jedno tankování až 1000 km!
Šestnáctiventilový vznětový motor využívá systém přímého vstřikování nafty do válců „common-rail“ značky Bosch, který pracuje s tlaky až 1600 barů. K dalším charakteristikám přeplňovaného motoru s rozvodem SOHC patří hliníková hlava válců a vyvažovací hřídel, zaručující hladký chod motoru.
Díky nové vznětové verzi bude modelové řada Chevrolet Lacetti určitě ještě populárnější. Od uvedení prvních modelů na trh v roce 2002 do konce října 2006 se prodalo více než 160 000 Chevroletů Lacetti. Popularita moderních vznětových motorů u zákazníků automobilky Chevrolet je dobře patrná i z prodejů modelů Captiva, kde až 70 % zákazníků volí právě vznětovou verzi.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií