C.M.O.N.S. podpoří novou Opel Corsu

Pět „funky“ postaviček a inovativní směs marketingových nástrojů klíčovými prvky kampaně na podporu nové Corsy

Současně s uvedením nového modelu Corsa rozjíždí Opel originální reklamní kampaň, která má ke Corse přitáhnout především obyvatele evropských měst ve věku 20 až 30 let, kteří si potrpí na módní trendy. Tito lidé totiž velmi oceňují individualitu a věci, které si pořizují, považují za součást své vlastní osobnosti – kombinováním různých značek se snaží vytvořit si svůj individuální, nezaměnitelný „look“.

C.M.O.N.S. podpoří novou Opel Corsu
C.M.O.N.S. podpoří novou Opel Corsu

Jakýkoli výrobce či značka, která chce tuto cílovou skupinu zákazníků oslovit, musí splňovat dvě základní podmínky: Musí být důvěryhodná a autentická! Marketingoví experti automobilky Opel od prvního okam?iku věděli, ?e nová Corsa musí dostat jasně identifikovatelné stylistické prvky, které ji charakterizují jako vitální, dynamický a po v?ech stránkách zajímavý automobil ? takový, který u této cílové skupiny zákazníků vzbudí dojem, ?e ji ?prostě musí mít?!

?Styl a nápaditost – to jsou nejdůle?itěj?í atributy nové Corsy,? říká Alain Visser, ředitel Opelu pro evropský marketing. ?Abychom zajistili, ?e těmto hodnotám budeme opravdu věrní a také proto, aby se obyvatelé evropských měst ve věku 20 a? 30 let mohli s tímto vozem snadno identifikovat, odchýlili jsme se od tradičních nablýskaných reklamních kampaní, které jsou bě?né při uvádění nových modelů na trh.?

Opel pro podporu Corsy připravil komunikační kampaň, která je autentická, jedinečná, svě?í, sympaticky energická a nechybí ji nekonvenční humor.

Opel se obrátil na Borise Hoppeka, jednoho z nejuznávaněj?ích německých představitelů moderního urbanistického umění, který je známý svým ?undergroundovým? stylem, aby vytvořil pět postaviček, je? budou odrá?et mladistvý charakter nové Corsy. A Boris Hoppek vytvořil C.M.O.N.S. – pět funky postaviček s vlastní identitou a minulostí, které představují typické psychologické profily dne?ních lidí ve věku kolem dvaceti let. Na hip-hopové scéně ?panělské Barcelony se tak zrodila pětice nerozlučných přátel: White, Moo, Blue, Red a Cherri, kteří spolu vystupují v hudební skupině The C.M.O.N.S.!

Vzápětí začal marketing Opelu vytvářet kolem C.M.O.N.S. patřičný ?humbuk? – během letních měsíců se konala invaze C.M.O.N.S. do řady evropských měst, na webových stránkách www.thecmons.com, které jsou centrálním komunikačním uzlem hnutí C.M.O.N.S., byla zahájena první fáze, která měla za cíl dostat tento ?virus? do povědomí cílové skupiny zákazníků. Vzápětí se samolepky a plakáty C.M.O.N.S. vyrojily na v?emo?ných místech – od semaforů a? po ploty kolem staveni?? a zdi myček aut, pod mosty, v průchodech i na zdích opu?těných budov se objevily grafitti C.M.O.N.S. Zároveň se sympatické postavičky vyrojily na nejnav?těvovaněj?ích internetových stránkách, ve stylových restauracích, barech a nočních klubech od Paří?e a? po Berlín lidé dostávali sběratelské kartičky C.M.O.N.S., postavičky samotné se začaly objevovat na největ?ích letních festivalech, jako je např. Lovelands v Nizozemsku, a dostaly se dokonce i na displeje mobilních telefonů.

Masivní informační kampaň doplnily také rozhlasové soutě?e s C.M.O.N.S., které proběhly v Německu, Francii a ?panělsku, v on-line soutě?i s C.M.O.N.S. v Itálii byly hlavní cenou lístky na ?Den MTV?, který se konal 16. září v Boloni.

Právě televizní stanice MTV jako hlavní strategický partner automobilky Opel pomáhá oslovit cílovou skupinu zákazníků. Postavičky C.M.O.N.S. vystupují v pořadu ?MTV Under The Radar?, který mapuje dráhu známé rockové skupiny The C.M.O.N.S. Tato série, tvořená čtyřmi minutovými ?oty a sérií upoutávek, odhaluje dosud utajované skutečnosti o skupině The C.M.O.N.S. Kampaň stanice MTV byla doplněna oficiálními webovými stránkami pořadu ?MTV Under The Radar? www.mtvutr.com. Kromě toho má skupina The C.M.O.N.S. i své vlastní oficiální webové stránky. Navíc bylo natočeno osm rockových skladeb, které napsali a nahráli členové skupiny ?The Outcomes?, co? je skutečná hudební formace z její? produkce pocházejí písně, s nimi? vystupuje skupina The C.M.O.N.S.

V rámci partnerství s MTV bude Opel jedním z hlavních sponzorů udílení evropských hudebních cen MTV za rok 2006, které se bude konat 2. listopadu v Kodani ? a nová Corsa bude oficiálním vozem této akce.

Autorizovaný dealer a opravce OPEL

Člen koncernu TUkas

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.opel@auto-staiger.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel Astra: Přes překážky ke hvězdám

Opel Astra: Přes překážky ke hvězdám

Přes 30 let, šest generací a jedno legendární auto, které se vyrábí tak dlouho, až to není pěkné. Co naopak pěkné je, to je právě nová Astra. Novinka Opelu podle všeho trefila jackpot....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - První továrna na světě sériově vyrábějící užitkové vozy poháněné vodíkem, elektřinou i fosilními palivy

První továrna na světě sériově...

Skupina Stellantis cílí na to, stát se prvním producentem sériově vyráběných užitkových vozidel na vodíkový pohon. Proto se v továrně ve francouzském Hordainu rozjede velkosériová výroba...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Které auto do 100 tisíc doporučíte příbuzným? Profesionální mechanici hodnotili nejoblíbenější značky Čechů

Které auto do 100 tisíc doporučíte...

Jaké auto v jednotlivých cenových kategoriích by doporučili svým známým automechanici? To zjišťoval unikátní průzkum prováděný sítí nezávislých autoservisů ProfiAuto. 239...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel i v období COVID krize vykazuje zisk!

Opel i v období COVID krize vykazuje zisk!

Operativní zisk německé automobilky za první pololetí roku 2020 dosáhl výše 110 milionů EUR I když evropský automobilový trh je brutálně zasažen krizí COVID-19 –  v prvních šesti...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jürgen Klopp, nejlepší fotbalový trenér světa, otestoval novou Mokku

Jürgen Klopp, nejlepší fotbalový...

Úspěšný kouč po první jízdě prohlásil: „Super auto!“ Opel Brand Ambassador tvrdí: „S Mokkou zase zažijete řidičskou radost!“ Jürgen Klopp, vysoce respektovaný fotbalový trenér klubu...