Značka Peugeot spouští novou mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do které zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče. Ten právě odehrál první zápas na Australian Open, jenž se koná v Melbourne od 20. ledna do 2. února 2020.
http://www.youtube.com/watch?v=5rJNxj7ykhU&feature=youtu.be
Cílem této nové kampaně značky, v níž se představuje model Peugeot e-208, je poukázat na elektrifikaci vozů Peugeot. Značka Peugeot, která se opírá o 210 let své historie, o nabídku elektrických a hybridních motorů a strategii „Buy your Peugeot, choose your powertrain’“ nyní naplno vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energie.
Novak Djokovič je ústřední postavou kampaně. Přirozeně tak vyvstává paralela mezi jeho příběhem a příběhem značky Peugeot, jež slibuje nabízet vzrušující a důvěryhodnou vizi budoucnosti #UNBORINGTHEFUTURE.
Účastí v této kampani a logem „Electric“ na rukávu dresu potvrzuje dvojka světového žebříčku ATP svůj zájem o otázky ochrany životního prostředí a vyjadřuje svou podporu strategii značky Peugeot.
Kampaň začíná v den zahájení 108. Australian Open, prvního letošního grandslamového turnaje.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.