Společnost AAA AUTO prodala v prvním pololetí roku 2006 v rámci celé skupiny celkem 28 753 automobilů, což je o 23 % více než ve stejném období předchozího roku.
Firma tak zvýšila počet svých klientů a posílila svou pozici na trhu především díky důrazu na kvalitu prodávaných vozů, poskytování nadstandardních služeb a individuální péči. Výrazně proklientsky orientovaný přístup se projevil zvýšenou poptávkou a nově i výrazným nárůstem těch klientů, kteří si kupují další auto u stejného prodejce. Skupina tří set tisíc klientů AAA AUTO a síť osmi autocenter tak začínají generovat opakované nákupy novějších vozů a nákupy druhých vozů do rodiny.
Podle předsedy představenstva AAA AUTO Anthony Jamese Dennyho roste dlouhodobě zájem o novější auta ve velmi dobrém technickém stavu s jasným původem: „Motoristé kupují kvalitnější a novější automobily, největší poptávka je po autech do pěti let stáří, proto nám roste obrat rychleji než počet prodaných vozů,“ vysvětlil Denny a dodal, že na prodejích se pozitivně projevily i nové nadstandardní služby, které AAA AUTO poskytuje v ceně vozu. Jedná se např. o 24hodinovou záruku na výměnu vozu, asistenční služby, poskytnutí náhradního vozu v případě opravy, pojištění proti mechanickým a elektrickým vadám atd.
Skupina AAA AUTO zaměstnává 2200 pracovníků a v současné době se intenzivně připravuje na rozsáhlou expanzi v Polsku. Kromě ojetých vozů prodává přes svou dceřinou firmu General Automobil, a.s. i nové vozy značek Škoda, Opel a Honda.