- Heinz-Jürgen Löw: „Správný okamžik pro nový design značky.“
- Změny se dotknou loga značky, marketingu i komunikace
Volkswagen Užitkové vozy zavádí společně se značkou Volkswagen osobní vozy nový design značky včetně nového loga a nových digitálních zážitků pro zákazníky.
Středem pozornosti jsou lidé. Značka Volkswagen Užitkové vozy ještě nikdy nebyla svým zákazníkům tak nablízku. „Právě teď začínáme uvádět na trh modernizovanou řadu T6, která je digitálnější, síťově propojenější a modernější než dosud,“ říká Heinz-Jürgen Löw, člen představenstva, odpovědný za prodej a marketing. „Volkswagen Užitkové vozy navíc od začátku letošního roku odpovídá za model ID. BUZZ, což je vozidlo, které je podle mého názoru nejvíce emocionálním členem rodiny ID. Pro uvedení nového pojetí značky Volkswagen Užitkové vozy proto již nemůže být příhodnější okamžik.“
Tobias Volkmer, vedoucí marketingu a produktového marketingu značky Volkswagen Užitkové vozy, dodává: „Náš marketing bude digitálnější a síťově propojenější. Cílem našeho kroku je oslovovat zákazníky rychle a v emocionální rovině.“ Volkswagen Užitkové vozy byl od začátku neoddělitelnou součástí procesu vývoje nového designu značky Volkswagen. „Při adaptaci pro Volkswagen Užitkové vozy jsme však kladli enormní důraz na to, abychom vyvinuli interpretaci přesně pro naše cílové skupiny zákazníků. Nadřazenou roli přitom hraje především autentičnost,“ říká Volkmer.
Změna bude realizována postupně, od vizuální prezentace přes kompletní korporátní design všech tiskovin, internetových prezentací a obchodních partnerů až po vlastní logo značky. Tím bude umocněna transformace značky z klasického výrobce lehkých užitkových vozů na moderního poskytovatele řešení pro budoucí mobilitu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií