- SEAT dodal 314 300 vozidel, což je o 8,4 % více než ve stejném období roku 2018 a historicky nejlepší výsledek
- Německo, Velká Británie, Rakousko, Švýcarsko, Švédsko a Dánsko s rekordními prodeji
- SEAT uzavřel nejlepší červen ve své historii s 57 300 prodanými vozidly a znovu dosáhl dvouciferného růstu (+11,5 %)
- Prodeje značky CUPRA jsou rovněž rekordní a do konce června vzrostly o 73,1 %
SEAT uzavřel první polovinu roku 2019 s historicky nejvyššími prodejními výsledky. Španělský výrobce automobilů dodal na celém světě celkem 314 300 vozů, což je meziročně o 8,4 % více. SEAT poprvé prodal více než 300 000 vozidel během prvních šesti měsíců roku, a překonal tak rekord ze stejného období roku 2018 (289 900 vozů).
Červen byl druhým měsícem v řadě, v němž SEAT zvýšil své prodeje o více než 10 %. Celkem prodal na celém světě 57 300 vozů, což je o 11,5 % více než v červnu 2018. Jedná se tak o nejlepší červnový výsledek v historii společnosti SEAT, který překonává i dosavadní rekord z roku 2018 (51 400 vozů).
Také počet dodaných vozů značky CUPRA* byl v prvním pololetí rekordní. CUPRA prodala od začátku roku do konce června 12 700 vozů, což je o 73,1 % více než ve stejném období roku 2018.
Wayne Griffiths, člen představenstva společnosti SEAT, odpovědný za marketing a prodeje, a předseda představenstva značky CUPRA, hodnotil výsledky za první pololetí velmi pozitivně: „Náš růst je rychlejší, než jsme původně očekávali. A to navzdory náročným podmínkám na trhu. Registrace ve většině evropských zemích totiž buď klesají, nebo stagnují. Tento příznivý vývoj nám umožňuje zvyšovat tržní podíl a upevňovat své postavení na trhu. Jsme přesvědčeni o tom, že vývoj ve druhé polovině roku bude velmi podobný uplynulým měsícům, a očekáváme, že si SEAT a CUPRA udrží vzestupný trend.“
Globální prodeje značky SEAT od ledna do června vzrostly díky velké poptávce na nejdůležitějších trzích. Lídrem v počtu dodaných vozidel je Německo (66 500; +16,2 %), které dosáhlo historicky nejlepšího pololetního výsledku. Ve Španělsku zaznamenal SEAT růst o 3,2 % na 64 200 vozů. SEAT je nejprodávanější značkou ve své zemi a Leon je nejprodávanějším vozem na španělském trhu. Také ve Velké Británii dosáhl SEAT nejvyššího objemu prodeje v první polovině roku (37 700 vozů; +5,1 %). Výčet nejdůležitějších evropských trhů s největším růstem završuje Francie (18 500 vozů; +17,1 %), na jejímž trhu SEAT slaví nejlepší první pololetí od roku 2011, a Itálie (14 900 vozů; +16,5 %), která dosáhla nejlepšího výsledku v uplynulém desetiletí.
SEAT si na své konto připsal historicky nejlepší výsledky také ve čtyřech dalších evropských zemích: Rakousku (12 500 vozů; +6,5 %), v němž SEAT patří mezi nejprodávanější značky, Švýcarsku (6900 vozů; +13,7 %), Švédsku (4300 vozů; +9,2 %) a Dánsku (3500 vozů; +26 %). Společnost SEAT rychle roste i na dalších důležitých trzích, jako je Nizozemí (6300 vozů; +24,4 %), Portugalsko (6300 vozů; +10,3 %) a Irsko (2700 vozů; +8,9 %) nebo, mimo Evropu, Mexiko (12 200 vozů; +6,7 %).
* Výsledky jsou zahrnuty do celkových prodejů společnosti SEAT.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií