Peugeot ve Francii spustil ofenzívu elektrifikace své modelové řady a zahájil příjem objednávek elektrických a hybridních vozů. Od 7. června je tak ve Francii možné objednat nový Peugeot 208 / e-208, Peugeot 3008 Hybrid / GT Hybrid 4 a Peugeot 508/508 SW Hybrid.
Značka Peugeot přistupuje k další etapě přechodu na nové zdroje energií, přičemž čerpá ze své 208let trvající historie. Nabízí vzrušující vizi budoucnosti: #UNBORINGTHEFUTURE.
NOVÝ PEUGEOT 208: svoboda volby
Současně s přechodem na nové zdroje energií dochází i ke změnám ve využívání automobilů. I proto je nový Peugeot 208 nabízen již od uvedení na trh se třemi pohony: 100% elektrickým, benzínovým nebo naftovým. Nejprve si zákazník svůj nový Peugeot 208 vybere a nakonfiguruje, řešení otázky motoru může nechat až na konec.
Značka Peugeot hodlá zákazníky při přechodu na nové energie doprovázet, a proto spouští souběžně s uvedením nového Peugeotu e-208 novou nabídku služeb seskupených do tří pilířů:
- Easy-Charge neboli jak usnadnit přístup zákazníků k různým řešením dobíjení,
- Easy-Move neboli jak zajistit mobilitu zákazníků za všech okolností,
- Serenity neboli jak získat informace a praktické rady pro bezstarostné používání vozu
Nový Peugeot e-208 nabízí přístup k nové mobilitě s volností pohybu ve městech, a to i v zónách s omezeným provozem.
Nový Peugeot e-208 je k dispozici s následujícími motory:
100% elektrický motor:
- výkon 100 kW (136 k) a točivý moment 260 Nm (k dispozici již od 0 km/hod),
- baterie svelkou kapacitou 50 kWh a dojezdem až 340 km[1] podle homologačního protokolu WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures). Záruka na tuto baterii je 8 let nebo 160 000 km pro 70 % dobíjecí kapacity.
Benzínové motory, tříválcové motory o objemu 1,2 l:
- PureTech 75 S&S s manuální pětistupňovou převodovkou MAN5,
- PureTech 100 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6 nebo automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8,
- PureTech 130 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8.
Dieselový motor, čtyřválcový motor o objemu 1,5 l:
- BlueHDi 100 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6.
PEUGEOT 3008 HYBRID A GT HYBRID4: vždy a všude
SUV Peugeot 3008 Hybrid je hybridní verzí vozu s pohonem dvou kol. Kombinuje motor PureTech 180 k/132 kW s elektrickým motorem 110 k/80 kW a dosahuje výkonu 225 k (165 kW). Baterie s kapacitou 13,2 kWh zajišťuje 100 % elektrický dojezd 40 km[2] podle homologačního protokolu WLTP, emise CO2 činí 49 g/km2 WLTP.
Výkonnější Peugeot 3008 Hybrid4 přináší nový rozměr a nabízí výkon, jehož žádný sériový Peugeot dosud nedosáhl. Jedná se o prémiovou verzi poskytující pohon všech 4 kol a výkon odpovídající 300 k/220 kW. Tyto charakteristiky jsou výsledkem kombinace motoru PureTech s výkonem 200 k / 147 kW a dvou elektromotorů (jeden vpředu a druhý vzadu), z nichž každý dosahuje výkonu 110 k / 80 kW.
Kapacita baterie je 13,2 kWh, dojezd v 100% elektrickém režimu činí 52 km2 podle homologačního protokolu WLTP. Peugeot 3008 GT Hybrid4 tak nabízí výkon a pohon všech čtyř kol a současně emise na nejlepší úrovni na trhu: nižší než 37 g2 CO2/km WLTP.
PEUGEOT 508 A 508 SW HYBRID: radikálně účinné
Nový Peugeot 508 Hybrid a nový Peugeot 508 SW Hybrid spojují motor PureTech 180 k/132 kW s elektromotorem 110 k/80 kW pro kombinovaný maximální výkon 225 k/165 kW.
Hybridní pohon používaný u nových modelů Peugeot 508 a 508 SW byl vylepšen, aby nabízel ještě větší zážitek z řízení. Díky lepší účinnosti s emisemi CO2 41 g/km2 u fastbacku a 43 g/km2 u SW podle homologačního protokolu WLTP se podařilo snížit náklady na používání vozu.
Baterie s kapacitou 11,8 kWh zajišťuje 100 % elektrický dojezd 45 km2 u fastabcku a 44 km1 u SW podle homologačního protokolu WLTP. Hnací ústrojí bylo do vozu zabudováno tak, aby se nijak nezmenšila kabina ani zavazadlový prostor. Jejich objem je stejný jako u verzí se spalovacím motorem.
MODELOVÁ ŘADA A NABÍDKA
Nový Peugeot 208 nabízí základní verzi výbavy „Like“ s manuální klimatizací, autorádiem a mnoha asistenčními systémy řízení za cenu od 15 500 € včetně DPH. Elektrické verze Peugeot e-208 jsou k dispozici v celém rozsahu od úrovně výbavy Active, včetně řady Business: exkluzivní verze GT nabízí dosud nevídanou úroveň prvků výbavy a technologií.
Plug-in hybridní verze jsou k dispozici u modelů Peugeot 3008 a Peugeot 508 od úrovně výbavy Allure a jsou k dispozici také v řadě Business, s širokou škálou prvků výbavy zejména pro firemní zákazníky.
Značka Peugeot chce u těchto elektrických a hybridních verzí zajistit, aby provozní náklady a náklady na vlastnictví vozu byly srovnatelné s automobily vybavenými klasickými spalovacími motory.
- U 100% elektrického motoru jsou celkové náklady na vlastnictví a uživatelské náklady porovnávány s motorem PureTech 100 EAT8.
- U plug-in hybridu jsou celkové náklady na vlastnictví a provozní náklady vypočítány zmodelové situace zahrnující řízení ze 70 % se spalovacím motorem a z 30 % s elektromotorem, a tyto náklady jsou porovnávány s motorem BlueHDi 130 EAT8.
Nabídka Peugeot France platná od 7. června 2019:
- Nový Peugeot 208 se spalovacím motorem od 129 €/měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 48 měsíců s akontací 2400 €) - Nový Peugeot e-208 od 199 €/měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 48 měsíců s akontací 1990 €) - Nový Peugeot 3008 Hybrid 225 e-EAT8 od 299 €/ měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 49 měsíců s akontací 4100 €) - Nový Peugeot 3008 Hybrid4 300 e-EAT8 od 399 €/měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 49 měsíců s akontací 3370 €) - Nový Peugeot 508 Hybrid 225 e-EAT8 od 379 €/měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 49 měsíců s akontací 3840 €) - Nový Peugeot 508 SW Hybrid 225 e-EAT8 od 399 €/měsíčně včetně servisu (operativní leasing 49 měsíců s akontací 3290 €).
[1] Údaje v procesu homologace
[2] Údaje v procesu homologace
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií