- Christian Kötz, nový člen výkoné rady a vedoucí divize pneumatik, uvádí: „Continental vždy prosazuje bezpečnou jízdu, což platí pro dvě stejně jako čtyři kola“
- První cyklistické pneumatiky Model Urban Taraxagum s kaučukem z pampelišek se stihnou vyrobit ještě před začátkem Tour de France
- Na závodních pneumatikách značky Continental bude tento rok soutěžit šest týmů
Continental a A.S.O., organizátoři Tour de France, vyhlížejí tento ročník závodů s optimismem. Během návštěvy továrny na pneumatiky Continental v německém Korbachu zástupci obou společností kladli důraz na význam jejich partnerství na nepochybně nejtěžším a nejslavnějším cyklistickém závodě na světě. Zároveň Continental představil i první cyklistické pneumatiky z pampeliškového kaučuku.
„Máme mnohaleté zkušenosti s výrobou závodních pneumatik pro Tour de France a dlouhou tradici dodávání našich pneumatik soutěžním týmům. Tour nám rovněž pomáhá stavět pomyslné mosty mezi cyklisty a řidiči automobilů a zdůrazňovat náš závazek vůči strategii Vision Zero, jejímž cílem je svět bez smrtelných nehod, zranění a samozřejmě bez havárií na cestách,“ uvádí Christian Kötz, člen výkonné rady společnosti Continental AG a vedoucí divize pneumatik.
Na Tour bude Continental cyklisty a řidiče nabádat k větší ohleduplnosti vůči sobě navzájem a propagovat kampaň „Stay Wider of the Rider“ („Drž se dále od cyklistů“). „Naší prioritou je bezpečnost jezdců a vozidel na trati. Pro společnost Continental zůstává prvořadým cílem kvalita produktů a kvalitní pneumatiky jednoznačně zvyšují bezpečnost. Jsme hrdí na toto partnerství, které závodou Tour de France dodává vysokou technickou odbornost,“ dodává Christian Prudhomme, ředitel Tour de France.
Pneumatiky z pampeliškového kaučuku
Příznačně v kontextu cyklistiky a cyklistických závodů bude Continental během celé Tour de France pracovat na zlepšení povědomí o svých korporátních cílech, zejména o trvalé udržitelnosti. V zájmu toho společnost představí svoji úplně první sérii cyklistických pneumatik, vyrobených ze speciálního druhu pampelišek. Model Urban Taraxagum reprezentuje univerzální pneumatiku pro sportovní a závodní bicykly populární velikosti 35-622. Tento rok Continental vyrobí první limitovanou sérii těchto pneumatik.
Kaučuk pochází z výzkumných laboratoří Continental v Anklame, které se otevřely v prosinci minulého roku. Zde výrobce pneumatik provádí další testy šlechtění a zpracování pampelišek — zdroje kaučuku, tedy alternativu tropického kaučukovníku. To se týká i směsi známé pod označením Black Chili, původně vyvinuté v sektoru pneumatik pro jednostopé použití. Dnes se používá i při výrobě vysokovýkonných plášťů pro automobily.
„Model Urban Taraxagum s integrovaným nárazníkem Vectran je pohodlná sportovní pneumatika, která boří existující konvence ve výrobě pneumatik,“ uvádí Thomas Falke, vedoucí obchodní jednotky pro dvojkolá vozidla ve společnosti Continental. „Pneumatika se vyvíjí a vyrábí v našem vyzkumném a vývojovém centru v Korbachu. Již teď jsme jediným výrobce cyklistických pneumatik, které jsou ‚ručně vyrobené v Německu‘, a díky této nové směsi jdeme v naší činnosti ještě o krok dále, protože kaučuk Taraxagum se sbírá v Anklame v severovýchodním Německu,“ doplňuje Thomas Falke. Model Urban Taraxagum je dostupný od roku 2019 v limitované sérii.
Tento rok bude šest týmů World Tour — Ineos, FDJ, Movistar, Bahrain-Merida, Katusha-Alpecin a Sunweb — jezdit na závodních pneumatikách Competition Pro LTD, výrobku společnosti Continental. Ta bude rovněž obouvat oficiální vozy Tour de France nejmodernějšími automobilovými pneumatikami značky Continental, PremiumContact 6, které se vyrábějí ve francouzském městě Sarreguemines.
Jako jednomu z pěti hlavních partnerů závodu bude společnosti Continental věnováno více pozornosti během celé Tour de France. Logo společnosti Continental uvidí miliony lidí zobrazené na oblouku nad cílovou čárou stejně jako na oblouku „flamme rouge“, umístěném kilometr před cílem. Po každé etapě bude zástupce společnosti Continental na pódiu odevzdávat vítězovi etapy trofej.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií