ŠKODA zahajuje dopravně-bezpečnostní kampaň „STAY ON THE SAFE SIDE“ pro cyklisty i motoristy

  • Multimediální kampaň „STAY ON THE SAFE SIDE“ na podporu vzájemného soužití motoristů i cyklistů v silničním provozu
  • Kampaň je ve stylu kompilací videozáznamů z palubních kamer
  • Videa ukazují akční scény z každodenního života cyklistů, natočené s využitím kaskadéra
  • Kampaň je k vidění na celosvětové online-platformě značky ŠKODA We Love Cycling a na ŠKODA Storyboard

Na úvod cyklistické sezóny zahajuje ŠKODA dopravněbezpečnostní kampaň „STAY ON THE SAFE SIDE“. Cílem je posílit vzájemné pochopení, respekt a ohleduplnost motoristů a cyklistů v silničním provozu.

Na úvod cyklistické sezóny zahájila ŠKODA dopravněbezpečnostní kampaň „STAY ON THE SAFE SIDE“ na
podporu vzájemného pochopení a respektu v silničním
provozu.

V silničním provozu zažívají motoristé i cyklisté denně nebezpečné situace. Kampaň „STAY ON THE SAFE SIDE“ ukazuje možnosti, jak spolu mohou všichni účastníci silničního provozu vycházet ohleduplněji a lépe si navzájem rozumět. V rámci zábavných soutěží a pomocí informativních videí, článků a infografik autoři názorně a zábavnou formou poukazují na možná rizika a na to, jak je možné takové situace zmírnit, jak jim předcházet nebo je zcela eliminovat.

„Cyklistika je součástí naší DNA. Historie společnosti ŠKODA AUTO začala v roce 1895 právě založením továrny na výrobu jízdních kol. Pomocí platformy WeLoveCycling chceme cyklisty po celém světě motivovat, podporovat a prostřednictvím společného nadšení pro cyklistiku také inspirovat. S tím se také pojí společenská odpovědnost, a právě proto je pro nás propojení mezi cyklisty a motoristy velice důležité,“ vysvětluje Marc Brinkmann, vedoucí marketingu společnosti ŠKODA AUTO a dodává: „Chtěli bychom pomoci navázat dialog mezi oběma skupinami, zvýšit vzájemné pochopení a podpořit ohleduplnější vzájemné chování v silničním provozu.“

http://www.youtube.com/watch?v=a3PMVAiWmV4

V chorvatské Rijece natočila ŠKODA za pomoci profesionálního kaskadéra několik akčních videí, zachycujících kritické dopravní situace – akční videa tak působí velice realisticky a vzbuzují maximální pozornost.

Nová kampaň je pokračováním dlouholeté intenzivní snahy společnosti ŠKODA AUTO o zvýšení bezpečnosti silničního provozu. Aktuální modelové řady mladoboleslavské automobilky vynikají svou bezpečností – v náročných bezpečnostních testech Euro NCAP získaly nejvyšší možné hodnocení v podobě pěti hvězdiček. Vozy značky ŠKODA navíc i v nižších segmentech disponují nejmodernějšími asistenčními systémy, které jsou jinak běžné u vozů vyšších tříd.

Podstatnou součástí kampaně „STAY ON THE SAFE SIDE“ jsou názorné infografiky. Ty ukazují nebezpečné situace v silničním provozu, ve kterých se osvědčily bezpečnostní systémy vozů značky ŠKODA. Například nový kompaktní model ŠKODA SCALA je k dispozici s rozšířeným systémem Side Assist včetně asistenta na vyparkování, který řidiče varuje před předměty v nechvalně proslulém „mrtvém úhlu výhledu řidiče“.

Dalším pilířem kampaně jsou akční videa kritických dopravních situací, které ŠKODA v listopadu 2018 nechala natočit na uzavřených ulicích v centru chorvatského města Rijeka. Automobilka přitom nevyužila techniku digitální animace, ale najala profesionálního kaskadéra, který se ujal role ohroženého cyklisty – videa tak působí velmi realisticky a budí maximální pozornost. Hlavní video kampaně můžete vidět v tomto článku na ŠKODA Storyboard.

Celá kampaň je k vidění na celosvětové online-platformě značky ŠKODA We Love Cycling, následně bude upravena i pro jednotlivé země. V České republice je nyní nově dostupná lokální modifikace této platformy adrese www.welovecycling.cz. Kampani se budou věnovat i kanály sociálních médií této platformy, jmenovitě Facebook, YouTube a Instagram.

Historie mladoboleslavské automobilky začala jízdním kolem

Vášeň pro cyklistiku sahá až do počátků historie ŠKODA AUTO, která začala právě jízdním kolem. V roce 1895 – tedy před 124 lety – založili Václav Laurin a Václav Klement v Mladé Boleslavi továrnu na výrobu jízdních kol. Už o deset let později vyjel z továrních hal první automobil mladé firmy – model Voiturette A. V roce 1925 došlo ke spojení automobilky Laurin & Klement s koncernem ŠKODA. Dnes je cyklistika jedním z pilířů strategie sponzoringu společnosti ŠKODA AUTO. Česká automobilky se angažuje jako partner cyklistiky na mnoha úrovních: kromě Tour de France a závodu kolem Španělska („La Vuelta“) podporuje automobilka ještě další mezinárodní cyklistické závody a řadu národních a mezinárodních akcí. Jízdní kola a doplňky jsou kromě toho také součástí rozšířené nabídky produktů značky ŠKODA.

 

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Enyaq překonal hranici 200 000 vyrobených kusů

Enyaq překonal hranici 200 000...

Škoda Auto dosáhla významného milníku v rozvoji své strategie e-mobility: celkem vyrobila již 200 000 vozů Enyaq a Enyaq Coupé. Jubilejním vozem se stal bílý Enyaq Coupé Sportline, který sjel z...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vloni v Česku přibylo 6640 nových osobních bateriových elektromobilů

Vloni v Česku přibylo 6640 nových...

V České republice byl v roce 2023 zaregistrován historicky nejvyšší počet nových bateriových elektrických vozidel. Podle kategorií se jednalo o 6640 osobních vozidel, 353 lehkých užitkových...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizované modely Scala a Kamiq přicházejí na český trh ve verzi First Edition

Modernizované modely Scala a Kamiq...

Dvojice kompaktních modelů značky Škoda přichází v inovované podobě. České zastoupení automobilky pro tuto příležitost připravilo speciální nabídku vozů Scala First Edition a Kamiq First...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

XVII. ročník Lak Racing Rallye Plzeň přinesl dramatický a divácky zajímavý souboj o celkové vítězství od první až do poslední rychlostní zkoušky. Jedním z jeho protagonistů byla posádka...